بازدید میدانی نمایندگان بهداشت جهانی در پروژه «شهر سالم» از آران و بیدگل

نمایندگان بهداشت جهانی در پروژه «شهر سالم» از «محله عباس آباد» و گذر تاریخی «میدان حاج امین» آران و بیدگل بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در راستای اجرای پروژه شهر سالم در شهرستان آران و بیدگل، کمیته ای متشکل از نمایندگان رسمی سازمان بهداشت جهانی، تیم مشاوره فنی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آران و بیدگل حضور یافتند.

 

این تیم در ابتدا با حضور در فرمانداری در نشست توجیهی «شهر سالم» با حضور نهادهای مرتبط با این پروژه شرکت کردند؛ سپس با حضور در محله عباس آباد از پروژه ها و فعالیت های مردمیاری و مدیریت این محله دیدن کردند.

در این بازدید علاوه بر گذر فرهنگی ورزشی شهید عباسی، پروژه زمین چمن مرحوم خوروش و پروژه های در حال احداث و اجرای مدیریت این محله، در جریان فعالیت های فرهنگی سلامت محور این محله قرار گرفتند.

 

این تیم، سپس در محور تاریخی حاج امین آران و بیدگل حضور یافتند و از فعالیت های این محله و فضای تاریخی این محوطه بازدید کردند.

«شهر سالم» یک نشان از سوی سازمان بهداشت جهانی است که به شهرهایی در جهان اعطا می شود که دست کم ۸۰ درصد از هشتاد شاخص مشخص شده سازمان جهانی بهداشت را دارا باشد.

 

این نشان تاکنون در ایران تنها به شهر سهند اعطا شده است و آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، یکی از شهرهای داوطلب «شهر سالم» از ایران است.

کد خبر 1273107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha