کسب رتبه برتر کشوری توسط بسیج اساتید کردستان در حوزه جهاد تبیین/ برگزاری مراسم روز ملی بسیج اساتید در سنندج

حاتمی گفت: مراسم روز ملی بسیج اساتید ۳۱ خرداد ماه در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مهدی حاتمی رئیس بسیج اساتید استان کردستان در نشست اصحاب رسانه استان با اشاره به گرامیداشت سالروز بسیج اساتید در استان اظهار کرد: مراسم روز ملی بسیج اساتید ۳۱ خرداد ماه در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود که به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران انجام خواهد شد.

 

وی از جهاد تبیین به عنوان یکی از مطالبات رهبری یاد کرد و افزود: در روز ملی بسیج اساتید موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی به عنوان مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری مورد بحث قرار می‌گیرد‌.

 

وی اضافه کرد: بسبج اساتید استان کردستان در راستای انجام فعالیت‌های انجام شده،  رتبه اول کشور را در حوزه جهاد تبیین کسب کرده است.

 

حاتمی اعلام کرد: ۱۲ کانون فعال بسیج اساتید در دانشگاهها فعالیت دارند و تاکنون در طول یکسال اخیر فعالیت‌هایی توسط این کانون‌ها در قالب ۲۰ دستورکار انجام شده است.

 

رئیس بسیج اساتید استان کردستان تصریح کرد: اعزام ۱۱۰ نفر به راهیان نور، اجرای طرح راهیان پیشرفت به منظور معرفی پیشرفت‌های توسعه و فناورانه در سطح دانشگاهها از جمله برنامه‌های بسبج اساتید استان است.

 

وی اضافه کرد: برگزاری ۶۵ نشست حضوری و مجازی در حوزه جهاد تبیین، برگزاری ۱۲ نشست‌های جبهه علمی فرهنگی، تشکیل کارگروه مدیریت و حکمرانی و برگزاری ۱۲ جلسه توسط این کارگروه در قالب فسادستیزی، حمایت از نیروهای انقلابی و تنظیم بازار، برگزاری هشت جلسه سواد رسانه نیز از دیگر اقدامات بسیج رسانه استان به شمار می‌رود.

 

حاتمی با بیان اینکه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان نیز در راستای بررسی و تحلیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، افزود: در این راستا تاکنون یازده جلسه برگزار شده است.

 

وی اجرای ۱۲ کرسی‌ها آزاد اندیشی، برگزاری دوره‌های آموزشی کشوری، تشکیل ۱۴ جلسه هیئات اندیشه‌ورز توسط بسیج اساتید استان و صدور بیانیه در مناسبات مختلف، حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، جشنواره شهید چمران به منظور جمع‌آوری پژوهش‌های علمی اساتید استان را از دیگر اقدامات بسیج اساتید استان در یکسال گذشته برشمرد.

 

لزوم اشاعه تفکر بسیجی در کردستان

کیانی مسئول کمیته اجرایی همایش روز ملی بسیج اساتید استان نیز در این نشست اظهار کرد: اشاعه تفکر بسیجی امری لاژم است چرا که بخش اعظم موفقیت‌های کشور برگرفته از تفکر و روحیه بسیجی است.

 

وی افزود: بسیج اساتید پیشقراولان فعالیت‌های علمی و فرهنگی هستند و برگزاری روز ملی بسیج اساتید حرکتی برای معرفی تلاش‌های این افراد است.

 

منتشلو مسئول کمیته تقدیر همایش روز ملی بسیج اساتید استان کردستان نیز در این نشست اعلام کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در این مراسم از سه کانون‌ برتر استان کردستان تقدیر می‌شود.

کد خبر 1273465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha