لزوم کاربردی سازی مسائل اشتغال/ شکوفایی اقتصادی منجر به تقویت اقتدار ملی می شود

عاشوری با بیان اینکه کاربردی سازی مسائل اشتغال مورد توجه قرار گیرد گفت: شکوفایی اقتصادی منجر به تقویت اقتدار ملی می شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، کیا عاشوری امروز ( یکشنبه ۲۸ خرداد ) در جلسه شورای اشتغال شهرستان رشت، اظهار کرد: اشتغال و تولید جزو دغدغه های اصلی دولت و نظام است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اشتغال دغدغه فردی و اجتماعی است، گفت: برنامه ریزی، تصمیم سازی و تصمیم گیری درست، موثر و هدفمند در حوزه اشتغالزایی بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه اشتغال به سلامت اجتماعی و اقتصادی کمک می کند، افزود: بیکاری سرمنشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی و اخلاقی در جامعه است.

عاشوری با تاکید بر اینکه شکوفایی اقتصادی منجر به تقویت اقتدار ملی می شود، اضافه کرد: رونق فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تقویت اقتدار ملی با شکوفایی اقتصادی تحقق می پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم کاربردی سازی مسائل اشتغال در رشت، افزود: جلسات اشتغال به صورت کاربردی و هدفمند شکل بگیرد.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه تعهد اشتغال ۲۱ دستگاه اجرایی شهرستان رشت در سال ۱۴۰۲، ایجاد اشتغال برای تعداد ۸۳۳۹ نفر می باشد، خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ از تعهد ایجاد شغل برای ۷۸۱۰ نفر شاهد تحقق ۱۱۷ درصدی تعهد و ایجاد اشتغال برای ۹۱۴۶ نفر در سطح شهرستان رشت بوده ایم.

عاشوری اظهار کرد: در سال گذشته، مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات مشاغل خانگی تامین مالی و برای توسعه اشتغال خانگی در سطح شهرستان رشت پرداخت شده است.

کد خبر 1273602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha