افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون عاشورای بیرجند برگزار شد

افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری عاشورای بیرجند با حضور سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی-سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی شامگاه (30 خرداد) در افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون عاشورای مسجد خاتم النبیین(ص) مهرشهر بیرجند اوقات فراغت را بهترین فرصت برای بهره مندی خانواده و فرزندان از برنامه های مساجد عنوان و اظهار کرد: کلاس های حفظ قرآن و مسابقات قرآنی مدهامتان را برنامه ریزی کردیم که بچه های مسجد می توانند در آن شرکت کنند.

 

وی از افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی همزمان با (31 خرداد) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران فرهنگی استان خبر داد و گفت: مسجد خاتم النبیین در حوزه افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت پیشتاز هستند.

 

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری خراسان جنوبی بر حضور پرشور جوانان و نوجوانان عضو کانون‌های مساجد در مسابقات قرآنی مدها متان تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه امسال سعی کرده ایم مساجد را درگیر برنامه های اوقات فراغت کنیم، افزود: مسجد زیباترین، شکیل ترین و خاطره‌انگیزترین فضای زندگی ما است و باید حضور کودکان و نوجوانان را در این اماکن مقدس پررنگ ‌تر کنیم.

 

وی از در ادامه از برگزاری کلاس های آموزشی زبان های خارجی به صورت محله محور توسط کانون های مساجد خبر داد و گفت: این کلاس ها در صورت متقاضی داشتن برای رده سنی 13 تا 18 سال با حداقل هزینه ها برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محقی عنوان کرد: برای غنی سازی اوقات فراغت در مساجد؛ تفاهم نامه‌ای با فنی و حرفه‌ای منعقد و سه رشته برای خواهران و سه رشته برای برادران پیش بینی کرده‌ایم که افراد بعد از آموزش گواهینامه مهارت را دریافت و از تسهیلات اشتغال هم بهره‌مند می شوند.

 

 

کد خبر 1274071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha