جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سطح مساجد استان انتظار داریم بین ارکانی که در مسجد کار می کنند یک هم افزایی و وحدت به نفع جوان و نوجوان باشد، گفت: یارگیری برای انقلاب باید در مساجد رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار علیرضا یوسفی عصر (31 خرداد) در آیین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هم افزایی و تعامل باید بین دستگاه‌های مختلفی که در زمینه مساجد کار می کنند تقویت شود، گفت: امید است امسال با هم افزایی شاهد برنامه های کیفی در مساجد باشیم. 

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان شب و روز علیه جوانان و نوجوانان ما هجمه می کنند، گفت: باید ائتلاف علیه دشمنان در جبهه انقلاب به خصوص در بین جبهه فرهنگی و دستگاه‌های موثر در امورات مسجد صورت بگیرد. 

 

وی با بیان اینکه هم افزایی بین متولیان مساجد در امور فرهنگی باید شکل بگیرد، تاکید کرد: امسال برای طرح اوقات فراغت در خراسان جنوبی حدود 400 مسجد به صورت منتخب انتخاب شدند و طرح از فردا اول تیرماه شروع و به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت. 

 

وی با بیان اینکه دستورالعمل اجرایی طرح تابستانه به معاونت ها و اقشار بسیج ابلاغ شده و نقش هر کدام از معاونت ها مشخص شده و قرار است با محوریت معاونت تعلیم و تربیت رقم بخورد، گفت: رویکردهای اصلی طرح اوقات فراغت تابستان مساجد، افزایش نشاط اجتماعی در قشر جوان و نوجوان با برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی جذاب است. 

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امید آفرینی دیگر رویکرد این طرح است، افزود: امید آفرینی امروز ضرورت آحاد جامعه است، چراکه دشمن بدنبال گرفتن امید از مردم و جوانان است در حالی که روزانه اتفاقاتی در کشور می افتد که مایه افتخار در بین الملل است. 

 

سردار یوسفی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند بین جوانان و نوجوانان با اصل دین فاصله بیندازد و دین گریزی را رقم بزند، اظهار داشت: باید با برنامه های متنوع فرهنگی به دنبال موضوعات معرفت افزایی باشیم. 

 

وی با بیان اینکه رویکرد همه برنامه های بسیج و سپاه خدمت رسانی به مردم است که در طرح اوقات فراغت تابستان مساجد نیز مورد تاکید است، گفت: در مسجد امام جماعت مسجد محور همه برنامه ها است. 

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سطح مساجد استان انتظار داریم بین ارکانی که در مسجد کار می کنند یک هم افزایی و وحدت به نفع جوان و نوجوان اتفاق افتد،خاطرنشان کرد: یارگیری برای انقلاب باید در مساجد رقم بخورد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1274257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha