دشمنان تلاش دارند دانشگاه را از هویت دینی خود جدا کنند

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیاه‌نمایی‌های دشمنان علیه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان تلاش دارند دانشگاه را از هویت دینی خود جدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «محمد انوری» عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید اظهار داشت: دشمنان همیشه درصدد بودند پیشرفت‌های امیدآفرین ایران اسلامی را تحت الشعاع قرار داده و مورد سیاه‌نمایی قرار دهند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان نقشه‌های هوشمندانه‌ای در این رابطه کشیدند تا دانشگاه را از انقلاب اسلامی و هویت دینی خود جدا کنند و تمام توان خود را به ویژه در مورد دانشگاه‌های بزرگ و نخبه پرور ما به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید بسیار مهم است، ادامه داد: تقویت هویت دینی و انقلابی در دانشگاه‌ها رسالت مهم دانشگاهیان در سال‌ تحصیلی پیش‌رو است که به همت دانشگاهیان بسیجی می‌تواند رقم بخورد. دشمن در حال برنامه‌ریزی برای به حاشیه راندن دانشگاه‌ها است و در حالیکه تلاش دشمن در راستای حل مشکلات مردم نبوده و مردم نیز به همین دلیل با اغتشاشگران همراه نشدند، هدف اصلی هویت‌زدایی دینی و انقلابی از دانشگاه‌ها است که اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها باید تلاش کنند تا دشمنان نتوانند هویت دینی و انقلابی را از دانشگاه‌ها بگیرند.

انوری تاکید کرد: دانشگاه‌ها از جمله مراکزی هستند از ابتدای انقلاب مورد توجه مسئولان ارشد و امامین انقلاب قرار گرفته‌اند و به‌عنوان بال پیشرفت نقش ویژه‌ای در پیشرفت‌های علمی و فناورانه کشور دارند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیاه‌نمایی‌های دشمنان علیه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: دشمنان نظام در دوران شیوع ویروس کرونا علیه دانشگاه‌ها و دانشمندان ما سیاه‌نمایی کردند که واکسن تولیدی ایران آب مقطر است که بعدها به صورت عینی روشن شد که خیلی از کشورهای مدعی تا ماه‌ها گرفتار کرونا ماندند، اما ایران اسلامی به برکت دانشمندان خود توانست بحران کرونا را مهار کند؛ دشمنان در مسیر پیشرفت‌های موشکی و پهبادی ایران نیز همین مسیر سیاهنمایی را پیش گرفتند.

کد خبر 1274262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha