گروه جهادی سردار دل ها بین نیازمندان بسته معیشتی توزیع کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان گفت: گروه جهادی سردار دل ها بین نیازمندان و محرومان بسته معیشتی توزیع کرد.

حجت الاسلام سیدحبیب سجادی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با کمک خیرین تعداد ۸۰ بسته معیشتی تهیه و در پایگاه مقاومت بسیج انصارالمهدی (عج) توسط گروه جهادی سردار دلها بین خانواده های محروم و نیازمند شهرستان توزیع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: هر بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکاروانی، سویا، انواع حبوبات، رب، نمک و غیره بوده است که ارزش هر بسته مواد غذایی 10 میلیون ریال برآورد می شود.

 

حجت الاسلام سجادی عنوان کرد: توسط گروه هی جهادی و پایگاه های شهرستان خانواده های مستمند و محروم شناسایی شدند که تاکنون بین آنان در مناسبت های مختلف غذای گرم و بسته معیشتی توزیع شده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان بیان کرد: با توجه به مشکلات معیشتی جهت جلوگیری از هرگونه آسیب های اجتماعی خانواده و رفع بخشی از نیازمندی ها و دغدغه های این قشر از جامعه با کمک خیرین، پایگاه های بسیج و گروه های جهادی سعی داریم علاه بر توزیع بسته معیشتی سایر اقلام از جمله پوشاک، تعمیر و بازسازی منازل آنان در دستور کار قرار گیرد.

 

حجت الاسلام سجادی تصریح کرد: برای این اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه نیازمند کمک و یاری مردم و خیرین هستیم که امید می رود نیکوکاران همانند سنوات گذشته یاری گر این مجموعه باشند تا بتوانیم بخشی از مشکلات و نیازمندی های این خانواده های محروم رفع شود.

 

 

کد خبر 1274282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha