مالزی میزبان بزرگ‌ترین همایش گردشگری حلال با مشارکت ۵۷ کشور

بزرگ‌ترین همایش و نمایشگاه گردشگری عربی و اسلامی و حج و عمره با مشارکت ۵۷ کشور در مالزی به منظور بازاریابی خدمات حج و عمره در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از توریسم دیلی نیوز، بزرگ‌ترین همایش و نمایشگاه گردشگری عربی و اسلامی و حج و عمره با مشارکت 57 کشور عربی و اسلامی از 13 تا 15 سپتامبر در مالزی آغاز می شود تا بزرگ‌ترین گردهمایی برای بازاریابی خدمات حج و عمره در قاره آسیا باشد.

 

در قاره آسیا بیش از 700 میلیون مسلمان زندگی می کنند، به همین دلیل این قاره در بیش از یک سوم فروش حج و عمره یعنی نزدیک به 120 میلیارد ریال در سال را سهم دارد.

 

«رائد حابس» بنیانگذار و معاون رئیس شورای اداری مجموعه بصیرت و شریک برگزارکننده این همایش بین المللی، گفت: این همایش و نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی نهادها، شرکت‌ها، سازمان‌های عربی و اسلامی در جهان مرتبط با صنعت هوانوردی، مسافرت و گردشگری به شمار می آید.

 

حابس افزود: کشورهایی مانند مالزی، اندونزی، چین، قزاقستان و مصر مشارکت خود را در فعالیت‌های این همایش تایید کردند و تمایل شدید هنوز توسط برخی از نهادهای مرتبط با صنعت هوانوردی و مسافرت و گردشگری در جهان اسلام وجود دارد تا در این رویداد جهانی برای بازار یابی گردشگری اسلامی شرکت کنند.

 

وی تاکید کرد: از جمله اهداف این همایش، ارایه برنامه‌های گردشگری به زائران بیت الله الحرام پس از پایان مناسک عمره برای سفر به اماکن گردشگری تعدادی از کشورهای عربی همچون مصر، فلسطین و اردن است. این همایش در ایجاد فرصت‌های بیشتر در بخش گردشگری با افزایش تعداد گردشگران آسیایی به کشورهای عربی نقش بسزایی دارد.

 

حابس افزود: این رویداد بین المللی اولین رویداد در نوع خود است که فرصت‌های همکاری بین وزارتخانه‌های گردشگری عربی و اسلامی را ایجاد می کند.

کد خبر 1274416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha