وحدت در فلسطین نوید صفحات درخشان از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است

به گفته حجت الاسلام زاهدی پور، وحدت میدان در فلسطین، نوید صفحات درخشان از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و محور مقاومت در غرب آسیا (خاورمیانه) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان،حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه خرمدره امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: وحدت میدان در فلسطین، نوید صفحات درخشان از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و محور مقاومت در غرب آسیا (خاورمیانه) است. 

 

 


وی با اشاره به حضور رهبران جهاد اسلامی و حماس در تهران و دیدار با رهبر انقلاب و رییس جمهور و رییس مجلس و دبیر شورای امنیت ملی و سردار قاآنی، ادامه داد: شرایط به گونه‌ای بر صهیونیستها سخت شد که برای اولین بار برای ایجاد موازنه در برابر قدرت مقاومت، جنین را بمباران کرد و مجبور شد برای نجات سربازانش از کمین مقاومت دست به هلی‌برن بزند.

 


حجت الاسلام زاهدی پور افزود: این یک واقعه جدید و حیرت‌آور و برهم‌زننده محاسبات برای صهیونیستها است.

 


امام جمعه خرمدره افزود: حضور همزمان دو رهبر اصلی مقاومت در تهران و پاسخ غافلگیر‌کننده مقاومت در اردوگاه قهرمان جنین، از نمودهای بارز وحدت میادین است که قطعا بر حیرت و عجز رژیم جعلی و رو به زوال صهیونیستی خواهد افزود.

 


وی با تبیین ضرورت عدالت و رابطه آن با دینداری خاطرنشان کرد: هدف از دینداری، تعریف علمی و اقامه عملی عدل، و هدف از عدالت، و مقدمه حاکمیت دین، عدالت است و اقامه عدالت مشروط به تبدیل عدالت به فرهنگ عمومی جامعه است. 

 


خطیب جمعه خرمدره با تأکید بر ضرورت نظارت بر عملکرد رسانه‌‌ها گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مبنی بر سپردن نظارت بر شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما گامی رو به جلو برای کنترل فرهنگی جامعه به شمار می‌رود و قابل تقدیر است. 

 


وی با اشاره به بحث‌های جاری در ارتباط با بنزین نیز تصریح کرد: رویه قبلی حاکم مبنی بر افزایش تدریجی قیمت بنزین همانند حامل‌های دیگر انرژی، می‌تواند از بحران اقتصادی و تبعات اجتماعی جلوگیری کند.

کد خبر 1274431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha