حفظ و تثبیت سنگر مسجد از وظایف مسئولان است

علی بیگی با تاکید بر اینکه حفظ و تثبیت سنگر مسجد از وظایف مسئولان است گفت: در راستای رونق بخشی و استفاده از ظرفیت مساجد در شهرستان بن فرمانداری مصمم به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی، نشست های شورای اداری شهرستان در همه مساجد شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، رضا علی بیگی در جلسه ای با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که در فرمانداری بن برگزار شد، اظهار داشت: حفظ و تثبیت سنگر مسجد از وظایف مسئولان است.

 

فرماندار شهرستان بن ادامه داد: در راستای رونق بخشی و استفاده از ظرفیت مساجد در شهرستان بن فرمانداری مصمم به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی، نشست های شورای اداری شهرستان در همه مساجد شهرستان است.

 

وی ضمن قول مساعد در حمایت از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: کانون های فرهنگی هنری، حلقه اتصال نوجوانان و جوانان با مساجد و معارف اسلام ناب محمدی هستند.

 

علی بیگی گفت: هیئت امنای مساجد، امام جماعت و کانون های فرهنگی و هنری باید با همکاری و همراهی یکدیگر و با استفاده از کلیه ظرفیت ها سعی کنند تا مساجد، تراز اسلام، انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب باشند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: مسجد کارکرد تربیتی، فرهنگی، علمی و آموزشی دارد، جوانان محله های همجوار مسجد می توانند از طریق حضور در کلاس های تقویتی، علمی، مهارتی، آموزش و قرآن کریم مسجد به یک کانون علمی و آموزشی تبدیل کنند.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از کارکردهای مسجد، کارکرد هنری است و در همین راستا باید جوانان محله همجوار مسجد توسط کانون های فرهنگی و هنری جذب شده در آنجا هنر را بیاموزند.

 

کد خبر 1274984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha