کانون های مساجد برای انجام فعالیت های اثرگذار فرهنگی فعالیت می کنند

مظاهری گفت: کانون های فرهنگی هنری به عنوان یک شبکه عظیم مردمی با حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در مساجد برای انجام فعالیت های اثرگذار فرهنگی در شهرها و روستاهای کشور فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری در دیدار با فرماندار شهرستان بن اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری به عنوان یک شبکه عظیم مردمی با حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در مساجد برای انجام فعالیت های اثرگذار فرهنگی در شهرها و روستاهای کشور فعالیت می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه ضمن تشریح برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد، خواستار حمایت های بیشتر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شد.

 

مظاهری با تاکید بر اینکه به دنبال بازآفرینی و بازآرایی فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد هستیم، ادامه داد: مساجد متقاضی می توانند درخواست تاسیس کانون فرهنگی هنری خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵۹ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان تاسیس شده و مشغول فعالیت هستند افزود: از این تعداد ۲۴ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان بن تاسیس شده است که شامل تاسیس ۱۱ باب کانون در مساجد روستایی و ۱۴ باب کانون در مساجد شهری است.

 

مظاهری افزود: با توجه به انعقاد تفاهم نامه های همکاری با ادارات و دستگاه های استان از جمله آموزش و پرورش، هلال احمر، ستاد اقامه نماز، فنی و حرفه ای و... مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد نسبت به استفاده از ظرفیت این دستگاه ها برای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان اهتمام لازم را داشته باشند.

 

کد خبر 1274985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha