۲۴ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان بن تاسیس شده است

یوسفی گفت: تعداد ۲۴ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان بن تاسیس شده و مشغول فعالیت هستند افزود: از این تعداد ۱۱ باب در مساجد روستایی و ۱۴ باب در مساجد شهری در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محسن یوسفی در دیدار با فرماندار شهرستان بن که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، اظهار داشت: گسترش کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد در اقصی نقاط کشور، ظرفیتی بسیار خوب در حوزه فرهنگ و هنر محسوب می‌شود و در شناسایی استعدادها و تربیت فعالان فرهنگی و هنرمندان متعهد نقش به سزایی دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن ادامه داد: یکی از وظایف مهم کانون های فرهنگی هنری کشف استعدادهای درخشان در حوزه های مختلف فرهنگی هنری و مذهبی است.

 

وی تصریح کرد: این کانون ها با جذب جوانان به مسجد نقش تاثیر گذاری در تربیت این قشر حساس جامعه برعهده دارند و با واگذاری برنامه های مختلف مسجدی به جوانان اداره این عزیزان در برگزاری برنامه های مهم دیگر را فراهم می کنند.

 

یوسفی کانون های فرهنگی هنری مساجد را بازوان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها عنوان کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از نهادهای پویا و فعال در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی و جایگاهی برای تحقق جهاد تبیین هستند.

 

وی بابیان اینکه احیای کارکرد اصلی کانون ‌های فرهنگی هنری این نهاد را به سمت مسجد طراز اسلامی سوق می دهد گفت: مشخص شدن مسیر حرکت و جنس فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در واقع توجه به رسالت کانون ها، کانون های که امن ترین مکان برای حضور نسل جوان در جامعه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن گفت: تعداد ۲۴ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان بن تاسیس شده و مشغول فعالیت هستند افزود: از این تعداد ۱۱ باب در مساجد روستایی و ۱۴ باب در مساجد شهری در حال فعالیت هستند.

 

کد خبر 1274986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha