اراده‌ای از برخی مدیران در بحث نماز در استان نمی بینم

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۸ دستگاه اطلاعات خود را در سامانه سجاده بارگذاری نکرده‌اند، گفت: اراده‌ای از برخی مدیران در بحث نماز در استان نمی بینم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام«رضا قاسمی» ظهر امروز (۶ تیر ماه) در نشست شورای اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: طبق قوانین و مقررات ستاد اقامه نماز کشور باید هر فصل نشست شورای اقامه نماز استان و به تبع آن در شهرستان ها و دستگاه ها برگزار و راهکارهای ترویج فرهنگ نماز در جامعه ارائه شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هر مشکلی در جامعه به وسیله نماز رفع می شود، گفت: هر گناهی در جامعه ریشه در بی نمازی یا فریضه اساسی به نام نماز دارد.

 

وی بر کاهش آسیب های اجتماعی از طریق نماز تاکید کرد و ادامه داد: اگر در راستای ترویج نماز در جامعه تلاش کنیم، آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کنند.

 

حجت الاسلام قاسمی به آیه «ان صلوه تنها عن الفحشا والمنکر» اشاره و یادآور شد: این آیه ضرورت توجه به اقامه نماز در جامعه را یادآور می شود و می طلبد که همه ما به این فریضه مهم الهی توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همان طور که نماز گناه و فحشا را از بین می برد، معنویت، دینداری، اخلاق و ارزش ها را در جامعه رونق می دهد.

 

وی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلفی عضو شورای اقامه نماز هستند که به غیر از برگزاری نماز جماعت و تعیین نمازخانه برای دستگاه خود، ماموریتی فراتر از اینها دارند و پیوستی برای اقامه نماز برابر شرح وظایف برای آنها در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام قاسمی به سامانه «سجاده» اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در استان در زمینه مستندسازی و بارگذاری فعالیت های نماز نمره خوبی نداریم.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۸ دستگاه در زمینه بارگذاری اطلاعات نماز در سامانه مربوطه اقدام نکرده اند، گفت: اراده ای از برخی از مدیران در بحث نماز در استان نمی بینم.

کد خبر 1275168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha