مشارکت در قربانی عید قربان با هر میزان توان مالی

اصغرنژاد به تکاپوی اعضای مرکز نیکوکاری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) آمل برای تهیه و توزیع گوشت قربانی بین جامعه هدف اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۰راس گوسفند و یک راس گاو با همراهی خیرین قربانی و بین نیازمندان توزیع شود.

هادی اصغرنژاد-مدیر مرکز نیکوکاری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) آمل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن قدردانی از همراهی خیرین و بچه های مسجد امام سجاد(ع) برای رفع مشکلاتی معیشتی، تحصیلی، درمانی و ... نیازمندان، اظهار کرد: هرساله در آستانه عید قربان با مشارکت مردم نوع دوست آمل به ویژه محله سجادیه تعدادی دام سبک و سنگین تهیه و پس از ذبح شرعی تحت عنوان بسته های تبرکی بین نیازمندان توزیع می شود.

 

 

وی بابیان اینکه سال گذشته یک راس گاو و هفت راس گوسفند با کمک مردم نوع دوست تامین و بین نیازمندان توزیع شد، گفت: مرکز نیکوکاری سجادیه امسال نیز برای جمع‌آوری نذورات مردم با هر میزان توان برای خرید گوسفند و قربانی عید قربان و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند برنامه‌ریزی کرده است.

 

 

اصغر نژاد ادامه داد: پیش بینی می شود امسال ۱۰راس گوسفند و یک راس گاو با همراهی خیرین قربانی و بین نیازمندان توزیع شود.

 

 

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار و خیرخواه می توانند با هر توان مالی در امر قربانی برای توزیع گوشت بین نیازمندان مشارکت کنند، گفت: علاقه مندان به شرکت در طرح قربانی مرکز نیکوکاری سجادیه می توانند ۳۰۰هزار تومان به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۹۲۲۲۲نزد بانک ملی به نام مرکز نیکوکاری سجادیه آمل واریز نمایند.

 

 

 

کد خبر 1275283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha