اجرای طرح قربانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان

چگنی نژاد از اجرای طرح قربانی مشارکتی در کانون های مساجد خبر داد و افزود: دام قربانی طی عید قربان ذبح و بین نیازمندان توزیع می شود.

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:طرح قربانی با مشارکت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان و مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم در حال اجراست.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان افزود: با پیگیری های صورت گرفته مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان توسط کانون ها و مبلغ یک میلیارد و 200 میلون تومان توسط خیرین مؤسسه حضرت خدیجه برای این امر خیر  اختصاص یافته است.

 

وی ادامه داد: در قالب این طرح مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان  به حساب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برای خرید دام واریز شده است.

 

چگنی نژاد افزود: دام های خریداری شده توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان فردا همزمان با عید سعید قربان ذبخ و بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: این طرح در راستای اجرای طرح مواسات و همدلی و هدف دستگیری از نیازمندان با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های مساجد استان لرستان اظهار کرد: این طرح بزرگ فرهنگی در سراسر کشور و به مناسبت عید قربان طراحی شده و تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد و گوشت های قربانی بین نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1275327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha