حضور مدیران کانون های مساجد شهرستان شهرکرد در جلسه آموزشی اوقات فراغت

نشست توجيهی، آموزشی و افتتاحيه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» ويژه رابطان و مديران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، نشست توجيهی، آموزشی و افتتاحيه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» ويژه رابطان و مديران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شهرکرد با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

 

در این نشست توجیهی که با هدف تشریح رویکردها و برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت با عنوان «مسجد، کانون نشاط» برگزار شد، بر استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های استان از جمله آموزش و پرورش، هلال احمر، ستاد اقامه نماز، فنی و حرفه ای و... در برگزاری کلاس های تابستانه تاکید شد.

 

 همچنین آموزش های لازم به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در خصوص ثبت پایگاه ها و کلاس های طرح اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد و سامانه نورینو آموزش و پرورش داده شد.

 

طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانه نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد با عنوان «مسجد، کانون نشاط» با رويکرد شبکه سازی و جريان سازی، استفاده از ظرفيت های مردمی و فعالان اجتماعی و با محوريت امام جماعت مساجد و همراهی هیئت امناء مسجد و سایر تشکل های مسجد از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: شهرستان شهرکرد دارای ۱۰۸ کانون فرهنگی هنری است ۲۱ کانون در مساجد روستایی و ۸۷ کانون در مساجد شهری تاسیس شده است.

 

کد خبر 1275353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha