جشنواره «دریای غدیر» در گراش/ از مسابقه کتابخوانی و تیراندازی تا کاروان شادی و سرود میدانی

سومین جشنواره «دریای غدیر» همزمان با ایام دهه امامت و ولایت با اجرای برنامه های متنوع در شهرستان گراش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، در سومین جشنواره «دریای غدیر» شهرستان گراش که از نهم تیرماه آغاز و تا روز عید غدیر خم ادامه دارد، برنامه های متنوعی از سوی دبیرخانه جشنواره تدارک دیده شده که با حضور پرشور مردم به اجرا در می آید.

 

این جشنواره از عید قربان تا عید غدیر برنامه ریزی شده که آغاز آن با نصب پرچم های رنگی در خیابان های اصلی شهر در روز عید قربان است؛ همچنین در روز یکشنبه 11 تیرماه مسابقه  مسابقه تفنگ بادی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و برنامه تکریم سادات نیز روز دوشنبه 12 تیرماه انجام می شود.

 

 دبیرخانه سومین جشنواره دریای غدیر گراش برای روز سه شنبه 13 تیرماه محفل انس با قرآن کریم را در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) در دست اجرا دارد و روز چهارشنبه و پنجشنبه 15 و 14 تیرماه نیز این برنامه ها با مراسم جشن غدیر در حسینیه حضرت زینب(س) ادامه پیدا می کند.

 

مسابقه کتابخوانی برنامه دیگری است که روز جمعه 16 تیرماه در حسینیه حضرت زینب(س) برگزار می شود؛ ضمن اینکه پخت نذری غدیر نیز در همان روز انجام و در روستاها و محلات شهر گراش توزیع می شود.

 

پایان بخش سومین جشنواره دریای غدیر در گراش هم اختصاص به کاروان شادی و سرود میدانی دارد که در روز پنجشنبه 16 تیرماه در خیابان های سطح شهر گراش صورت می گیرد.

 

کد خبر 1275482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha