با جهاد تبیین باید جوانان در جریان برکات انقلاب مقدس اسلامی قرار گیرند

حجت الاسلام درویش‌نژاد، با بیان اینکه با جهاد تبیین باید جوانان در جریان برکات انقلاب مقدس اسلامی قرار گیرند، گفت: جهاد تبیین باید محور اقدامات مسئولان و جوانان مومن و انقلابی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت الاسلام غلامرضا درویش‌نژاد» ظهر امروز (جمعه ۹ تیرماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و همچنین دهه امامت و ولایت، جهاد تبیین را رسالت مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: جهاد تبیین طبق توصیه‌های مقام معظم رهبری جزو رسالت اصلی مردم و مسئولان در نظام و انقلاب اسلامی است.

 

خطیب نماز جمعه آبادان، افزود: جهاد تبیین باید محور اقدامات مسئولان و جوانان مومن و انقلابی قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و روشنگری ضرورت دارد، لذا با جهاد تبیین باید جوانان در جریان برکات انقلاب مقدس اسلامی قرار گیرند.

 

حجت الاسلام درویش‌نژاد در بخشی از سخنان خود به مقاومت مردم آبادان در هشت سال دفاع مقدس، اشاره کرد و ابراز داشت: در دوران جنگ تحمیلی مردم این شهر هشت سال بدون سلاح و ادوات جنگی در برابر دشمن ایستادند و این شهر بنام پایتخت مقاومت نام گرفت.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مردم ایران اسلامی هرگز جنایات آمریکا را فراموش نمی کنند، گفت: ملت ایران اسلامی همچنین ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد توسط آمریکای خونخوار و جهانخوار را فراموش نخواهند کرد.

 

امام جمعه موقت آبادان، به تشکیل گروهک داعش توسط استکبار جهانی، اشاره کرد و اذعان داشت: آمریکا با تشکیل داعش سعی در ناامنی در منطقه داشت ولی جوانان ایران و مدافعان حرم با جان‌فشانی مانع از تحقق این هدف استکبار جهانی شدند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا همواره سعی داشته و دارد ایران را کشوری ضعیف جلوه دهد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در نقشه‌های خود مرتکب اشتباه شد، چراکه جوانان این مرز و بوم مانع از اهداف شوم دشمنان شده‌اند.

 

حجت الاسلام درویش‌نژاد، تاکید کرد: رسانه‌های دشمن هیچ زمان اخبار مثبت ایران را به گوش جهان نمی‌رساند و با جنگ نرم سعی دارد بگوید در ایران شرایط نامناسب است.

 

وی همچنین از مسئولان آبادان خواستار اطلاع رسانی مسئولان از اقدامات انجام شده در این شهر شد و بیان کرد: به لطف خدا خوشبختانه اکنون شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی خوبی در آبادان هستیم و امیدواریم نهضت آسفالت در این شهر ادامه دار باشد.

کد خبر 1275581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha