وضعیت فرهنگی موجود قابل دفاع نیست

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: وضعیت فرهنگی موجود قابل دفاع نیست و ما از مسببین و کسانی که در این زمینه کوتاهی کنند، نخواهیم گذشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت شهرستان ورامین در خطبه‌های نماز جمعه ضمن محکومیت اهانت به قرآن در سوئد گفت: این اهانت با مجوز دولت خبیث سوئد انجام شده که بیانگر عمق کینه آن‌ها نسبت به اسلام و قرآن است.

وی ادامه داد: البته این اهانت نشانه ضعف و استیصال غربی‌ها در برابر پیشرفت اسلام است.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت دهه امامت و ولایت و تعظیم عید غدیر گفت: اطعام خانوادگی، اطعام هیئت‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اطعام فقرا و محرومیت، دادن عیدی به کودکان و بچه‌ها و اعمال ا این قبیل می‌تواند، سبب تعظیم غدیر و خاطره انگیز شدن این عید بزرگ شود.

وی همچنین فرمایشات رهبری در دیدار با مسئولان قضائی را مورد اشاره قرار داد و گفت: توقع مردم اجرای عدالت، مجازات قاطع و قانونی مجرمان و تسریع در اجرای احکام برای عبرت مجرمان و مفسدان است.

حجت الاسلام قدوسی نژاد با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اضافه کرد: شهادت شهید بهشتی و ۷۲ شهید مظلوم در حزب جمهوری اسلامی سابق، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت آیت الله صدوقی و شهید کچویی، و شهادت ۲۹۰ مسافر هواپیمای مسافربری توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس از جمله جنایات آمریکاست که باید همیشه یادآوری شود.

وی گفت: این اقدامات نشان دهنده عمق کینه آمریکایی‌ها با ملت ایران است، که باید آشکار تر شود.

خطیب جمعه ورامین همچنین وضعیت موجود فرهنگی و بی حجابی را قابل دفاع ندانست و گفت: ما از مسببین و کسانی که در این زمینه کوتاهی کنند، نخواهیم گذشت.

حجت الاسلام قدوسی نژاد در پایان وضعیت سخت حمل و نقل عمومی در ورامین به تهران را یاد آور شد و اظهار داشت: مسوولان! مشکل قطار شهری را حل کنند، مردم ورامین برای رفتن به تهران دچار مشکل هستند ، در مورد مترو هم همه دولت ها فقط وعده دادند و مردم دچار سردرگمی هستند.

کد خبر 1275585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha