انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است/ لایحه حجاب هیچ ارزشی ندارد

حجت الاسلام عالی با انتقاد شدید از لایحه حجاب که هیچ ارزشی ندارد، گفت: اما امیدواریم طرحی که در مجلس انقلابی تصویب می‌شود، یک طرح کامل و در زمان مناسب باشد چون بی‌حجابی آزادی روابط دختر و پسر و فروپاشی خانواده‌ها را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مسعود عالی شامگاه جمعه(۹ تیر) در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت مجاهد بدون مرز سرلشکر شهید حاج محمد ناصر ناصری و چهلمین روز درگذشت پدر متدیّن، ولایی و صبورش مرحوم حاج احمد ناصری در محل حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: ارزش یک شیعه در فرهنگ اهل بیت(ع) شناخت رسالت امام زمانش است تا در این زمینه به او کمک کند.

 

وی با تأکید بر اینکه زمینه‌سازی ظهور مهمترین رسالت امام زمان(عج) در دوران غیبت است، گفت: اکنون ما نیز وظیفه داریم هر کاری می‌توانیم برای امام زمان(عج) و ظهور ایشان انجام دهیم.

 

حجت الاسلام عالی با بیان اینکه امام‌ زمان(عج) در دوران غیبت با هدایت نائب‌های خود که حجت خدا هستند جامعه را به سمت ظهور پیش می‌برد، تصریح کرد: آخرین مرحله قبل از ظهور این است که شیعه به ولایت اجتماعی می‌رسد و پرچم در جهان بلند می‌کند چون تا قبل از آن شیعه ولایت فردی دارد اما برای ظهور باید جامعه دینی آمادگی لازم را داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه اینکه دوران ظهور دوران عقلانیت، اخلاق، عدالت، قانون الهی است به روایتی از امام باقر(ع) در مورد انقلاب اسلامی ایران و اتصالش به ظهور امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: این حکومت اسلامی که برپا شده باید ایجاد قدرت، امکانات و تامین نیرو برای امام عصر(عج) داشته باشد چرا که همچنان که امت برای هدایت نیاز به امام دارد، امام هم نیاز به امت برا رسیدن به اهدافش دارد.

 

استاد حوزه علمیه افزود: همچنین باید شیعیان در این حکومت اسلامی، تمرین تسلیم و تصدیق امام بودن و ولایت‌مداری را داشته باشند چراکه در شبهات پای کار ولی زمان بودن کاری سختی است.

 

حجت الاسلام عالی با اشاره به اینکه در این حکومت اسلامی باید برای امام زمان(عج) افسر و مدیران ولایی، کاربلد و جهادی تربیت شود، عنوان کرد: واقعا برخی مدیران ما شب و روز ندارند و مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند که در این دولت برخی مدیران انقلابی ما شبانه‌روز کار می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه البته در هر حکومتی افراد فاسد و نالایق هم وجود دارد همانگونه که در دوران حکومت امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار(ع) چنین افرادی بودند، تصریح کرد: البته همه ما به خصوص خانواده شهدا و رزمندگان از این وضعیت فساد و بی‌حجابی ناراحت هستیم و واقعا از مسئولان می‌خواهیم هرچه سریعتر این وضعیت را جمع کنند.

 

استاد حوزه علمیه با انتقاد شدید از لایحه حجاب که هیچ ارزشی ندارد، افزود: اما امیدواریم طرحی که در مجلس انقلابی تصویب می‌شود، یک طرح کامل و در زمان مناسب باشد؛ نباید بگذارند این وضعیت طول بکشد چون بی‌حجابی فقط به بی‌حجابی ختم نمی‌شود بلکه دنباله دارد و پشت سر آن بحث همجنس‌گرایی، آزادی روابط دختر و پسر و فروپاشی خانواده‌ها است.

 

حجت الاسلام عالی با تأکید بر اینه نباید بی‌حجابی‌ها موجب ناامیدی شود، بیان کرد: انقلاب اسلامی در دنیا افراد زیادی را باحجاب کرده است و همانطور که قبلا در تهران چهارشنبه‌های سفید راه‌ افتاده بود که روسری از سر برمی‌داشتند اکنون در برخی دانشگاه‌های امریکا چهارشنبه‌های حجاب راه افتاده است.

 

وی با بیان اینکه امام راحل با انگیزه زمینه‌سای ظهور این حرکت را شروع کرد و شهدا به انگیزه حفظ دین و ظهور این حرکت را انجام دادند، افزود: انقلاب اسلامی یک انقلابی جهانی است و به وسیله آن جهان برای ظهور آماده می‌شود و طبیعی است که دستگاه ابلیس تمام جریان کفر را در مقابل ما قرار دهد لذا می‌بینید که ۴۳ سال بیشترین فشارها بر این مردم وارد شد که در طول تاریخ هیچ قوم و ملتی این فشار و سختی و انواع و اقسام تحریم‌ها را ندیدند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تمام فشارها و تحریم‌ها تبدیل به قدرت بزرگ در منطقه و یک طرف موازنه قدرت در جهان شد، گفت: این قدرت باعث شده است که متحدین آمریکا در منطقه از جمله عربستان و امارات به سمت ایران امدند و حتی متحدین اروپایی آمریکا هم دارند کنار می‌کشند و دلارزدایی در جهان شروع شده و هیمنه آمریکا شکسته است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب قدرت از غرب در حال چرخش به سمت شرق است.

 

حجت الاسلام عالی با اشاره به اینکه نشانه این چرخش قدرت همین حمله آلبانی به مقر منافقین، تصریح کرد: آلبانی یکی از ایالت‌های امریکا است که بدون اجازه او آب نمی‌خورد اما وقتی دیدند قدرت به سمت ایران آمده و جمهوری اسلامی توانست فتنه اخیر را مهار کند لذا امریکا پشت منافقین که دیگر مهره سوخته بودند را خالی کرد.

 

وی با بیان اینکه اکنون یواش و یواش پول‌های بلوکه شده ایران آزاد می‌شود، گفت: امیدواریم به واسطه اقتدار ایران در یکی و ۲ سال آینده باعث شود که وضعیت معیشت و مشکلات اقتصادی مردم بهبود یابد و ارزش پول ما افزایش یابد، مردم ما واقعا نجیب و پای کار نظام اسلامی هستند و لایق بهترین‌ها هستند.

 

 

کد خبر 1275604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha