اعطای هزار و ۸۳۲ قلم جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد

شیخ پور گفت: امروز به نیابت از هزار و ۸۳۲ شهید والامقام استان، هزار و ۸۳۲ قلم جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، جلال شیخ‌پور، امروز(11تیر)، در حاشیه مراسم اعطای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: استان لرستان در بین استان‌های کشور در اعطا جهیزیه به مددجویان دارای رتبه دوم کشوری است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان افزود: همزمان با اعطای ۲۰ هزار قلم جهیزیه در کشور، امروز در استان لرستان نیز در راستای تسهیل در امر ازدواج شکوفه‌های امداد و به نیابت از هزار و 832  شهید والامقام استان و به مناسبت فرار رسیدن عید غدیر، ۱۸۳۲ قلم جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اعطا شد.

 

وی با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل اقلامی همچون یخچال، تلویزیون، ماشین لباس شویی، فرش، جارو برقی و اجاق گاز است، عنوان کرد: ارزش ۱۸۳۲ جهیزیه مذکور بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان است.

 

شیخ پور با اشاره به اینکه امروز اولین سری اهدا جهیزیه در سال جدید اهدا شد، ادامه داد: تلاش بر این است که تا پایان امسال چندین سری جهیزیه تقدیم مددجویان تحت پوشش و در آستانه ازدواج اعطا شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان یادآور شد: در سال گذشته 3هزار و 500 قلم جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به پسران تحت پوشش با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان به مددجویان اعطا شد.

 

کد خبر 1275893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha