احمدي نژاد: توانمندي صنعتگران عامل توسعه ايران است

استان ها: رئيس جمهور، توانمندي صنعتگران ايراني را عامل موثري در تحقق توسعه و آباداني ايران اسلامي عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاري شبستان از استان چهارمحال و بختياري، دکتر محمود احمدي نژاد دقايقي پيش در آئين افتتاح نخستين و بزرگ ترين کارخانه توليد ورق گالوانيزه بدنه خودروي خاور ميانه در شهرکرد با بيان اين مطلب گفت: امروز توانمندي صنعتگران ايراني از مرز هاي ملي عبور کرده و مسلط بر دانش و فناوري روز، افق جديدي را مقابل ديدگان جهانيان پديد آورده است.

وي افزود: اهالي صنعت، کشتورزي، خدمات و ساير بخش ها بايد با درک روشن، احساس مسئوليت ملي و اعتقادي براي همراهي با دولت در استفاده از ظرفيت هاي ملي به نفع پيشرفت و آباداني ميهن اسلامي تلاش کنند.

رئيس جمهور با اشاره به اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها تأکيد کرد: صنعتگران بايد در همراهي با اجراي اين طرح براي تثبيت قيمت ها تلاش کنند و در حرکتي انقلابي قيمت ها را براي مصرف کنندگان کاهش دهند.

احمدي نژاد اجراي اين قانون را فرصتي بزرگ براي باز کردن قل و زنجيرها از پاي صنعت و برداشتن موانع بزرگ از پيش پاي توليد برشمرد و اظهار داشت: صنعتگران ما بايد با لاش هاي دلسوزانه خود ثابت کرده اند که براي استفاده از توانمندي هاي خود جهت تعالي ايران اسلامي آمادگي کامل دارند.

وي با تأکيد بر لزوم جذب سرمايه داران به استان چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به وجود سرمايه هاي پايه در اين استان، دولت از هرگونه سرمايه گذاري در استان چهارمحال و بختياري حمايت خواهد کرد.

وي با تقدير و تشکر از تلاش هاي بي وقفه مردم اين استان به خصوص جوانان براي توسعه و آباداني ايران اسلامي خاطر نشان کرد: مردم چهارمحال و بختياري در عرصه هاي گوناگون با صداقت، اتحاد و اخلاص کامل ثابت کرده اند که شايستگي نيل به حلقه هاي پيشرفت و آباداني را دارند.

دکتر احمدي نژاد همچنين به موقعيت ايران اسلامي در عرصه بين الملل اشاره کرد و افزود: نظام سرمايه داري و مادي در انديشه و عمل به بن بست رسيده است و ديگر قادر به تحليل شرايط روز نمي باشد.

وي تصريح کرد: نظام سرمايه داري براي رهايي از اين بن بست تنها يک راه دارد و آن هم احترام به حقوق ملت ها و پذيرش کرامت انساني است و در غير اين صورت قطعا از صحنه تعاملات انساني کنار گذاشته مي شود.

رئيس جمهور تأکيد کرد: ملت ايران اسلامي با حرکت آگاهانه و انساني خود در حال رقم زدن معادلات جديدي در جهان است و همين امر اين ملت بزرگ و شريف را تبديل به الگو و نقطه اميد ملت ها کرده است.

وي خاطر نشان کرد: ملت ايران آماده است تا انديشه و تجربيات خود را به جهانيان عرضه داشته و راه دستيابي به زندگي معنوي و کرامت انساني را به همگان نشان دهد.

گفتني است، کارخانه توليد ورق گالوانيزه خودرو که نهم تير سال 85 توسط دکتر احمدي نژاد کلنگ زني شده بود، صبح امروز 24 آبان به دست اين رئيس جمهور مردمي افتتاح و به بهره برداري رسيد.

پايان پيام/
 

کد خبر 1481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha