اهداء 15 مدال المپیادهای کشوری و جهانی نخبگان به رهبر معظم انقلاب اسلامی.

سیاسی: نخبگان بسیجی جنوب شهر تهران برای بار دوم 15 مدال المپیادهای جهانی و کشوری خویش را در هفدهمین همایش سالیانه­ی پایگاه ویژه­ی علمی- فرهنگی "علم­الهدی" به رهبر معظم انقلاب اسلامی اهداء کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، هفدهمین همایش سالیانه­ی "کانون­های دانش­پژوهان نخبه" ی بسیجی و پایگاه ویژه­ی علمی- فرهنگی "علم­الهدی" با حضور سردار سرلشگر فرماندهی کل سپاه پاسداران "محمدعلی جعفری"، سردار سرلشگر فرماندهی سپاه 27 محمد رسول­الله "همدانی"، سردار سرلشگر معاونت آموزشی کل سپاه پاسداران "محمد نوریان"، حاج حسین یکتا، دکتر تولایی، مهرداد بذرپاش ریاست سازمان ملی جوانان و معاون رئیس جمهور، سرهنگ فرماندهی ناحیه­ی مقاومت بسیج ابوذر "ابراهیمی"، ریاست حوزه علمیه­ی مروی تهران حجت­الاسلام و المسلمین "رجبی"، معاون وزیر جهاد و کشاورزی "جهانسوز"، جمعی از مدیران مدارس راهنمایی و دبیرستانی منطقه­های 16 و 19 آموزش و پرورش تهران و نخبگان بسیجی و اولیای آنها برگزار شد.
در این همایش 15 مدال کسب­شده توسط اعضای این کانون­ها به سردار عزیز جعفری به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اهداء گردید. ضمناً این نخبگان بسیجی در سال 81 نیز 14 مدال دیگر خویش را به دکتر حداد عادل به نمایندگی از فرماندهی کل قوا اهداء کرده بودند.
در این همایش که رأس ساعت 9:20 شروع به کار کرد بعد از قرائت آیاتی چند از کلام­الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، به ترتیب معاون آموزشی "کانون­های نخبه" ی بسیجی مهندس رجبی، حاج حسین یکتا فعال عرصه­ی فرهنگی کشور و سردار محمدعلی جعفری فرمانده­ی کل سپاه پاسداران به ایراد سخنرانی پرداختند. همچنین اجرای سرود توسط گروه سرود این پایگاه بسیج و پخش کلیپ از ریز برنامه­های کانون­ها از دیگر برنامه­های این همایش بود.
سردار محمدعلی جعفری در این همایش ضمن قدردانی از زحمات این جوانان بسیجی و مسئولین پشتیبان آنان اظهار داشت:" برکت وجود نیروهای انقلابی و نخبه در کشور اختراعاتی انجام شده که به زودی نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.".
گفتنی است "کانون­های دانش­پژوهان نخبه" ی بسیجی از سال 1372 توسط جمعی از نخبگان علمی در مناطق جنوب شهر تهران به­منظور تربیت نیروهای بسیجی و ولایی نخبه تأسیس شده است. این پایگاه نمونه­ی ناحیه­ی ابوذر تهران (منطقه 19) با سه شعبه در محله­های ری، نازی­آباد تهران و شکوفه­ی تهران تا به حال بیش از 60 مدال رنگین المپیادهای کشوری و جهانی، صدها دانشجوی رشته­های مهندسی در دانشگاه­های معتبر کشور، دهها فارغ­التحصیل دانشگاه­ها و حوزه­های علمیه و نیز تعدادی اختراع و ابداعات علمی را به ایران اسلامی اهداء کرده است.
کد خبر 1577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha