آغاز جمع‌آوری قرآن‌های فرسوده با اجرای طرح ملی «نورباران» در آران و بیدگل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از آغاز جمع‌آوری قرآن‌های فرسوده با اجرای طرح ملی «نورباران» در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح ملی «نورباران» همزمان با ۱۰ استان کشور در استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این طرح که با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و مؤسسه دارالقرآن اهل بیت (ع) اجرا می‌شود، قرآن‌های فرسوده جمع‌آوری و چنانچه امکان مرمت داشته باشد، صحافی و به مناطق محروم ارسال خواهد شد و اگر قابل استفاده نباشد به مجموعه‌های تولید کاغذ واگذار می‌شود تا آن ها برای فرآیند تولید کاغذ و چاپ قرآن از آن ها استفاده کنند.

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: در مرحله نخست، ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان اصفهان اقدام به جمع‌آوری قرآن کریم و کتب مذهبی مازاد و غیرقابل استفاده در منازل جهت ترمیم و توزیع در مناطق محروم کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: شهروندان در صورت تمایل برای مشارکت در این طرح خداپسندانه و ارزشمند، اگر قرآن و کتب مذهبی غیرقابل استفاده در منازل خود دارند، می‌توانند آن‌ها را به اداره تبلیغات اسلامی واقع در خیابان شهدا نبش کوچه معراج ۱۴ تحویل دهند و یا جهت هماهنگی با شماره ۰۳۱۵۴۷۳۷۲۷۲ تماس حاصل نمایند.

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود: خیّران هم می‌توانند در راستای گرامی داشت یاد و خاطره عزیزان سفرکرده خود و درج نام آن‌ها بر قرآن اهدایی در این طرح مشارکت کنند.

روح اله باقری

آغاز جمع‌آوری قرآن‌های فرسوده با اجرای طرح ملی «نورباران» در آران و بیدگل

کد خبر 1621450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha