بیش از هزار طلبه مازندرانی در طرح امین و هجرت مروج عفاف و حجاب هستند

حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه معتقدم عفاف و حجاب نباید امنیتی شود و باید کار فرهنگی کرد، گفت: تبلیغ در سطح استان، با توجه به بضاعتی که داریم دارای شرایط خوبی است که در این عرصه نیز بیش از ۱۰۰۰نفر در طرح امین و هجرت مروج فرهنگ عفاف و حجاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام جواد فلاح- مدیرحوزه های علمیه مازندران امروز(۴شهریور) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه حوزه های علمیه در بحث عفاف و حجاب با ساماندهی ۹۴۱سفیر در قالب طرح امین و ۷۰۰نفر طرح هجرتی در ۲بخش خواهران و برادران مشغول فعالیت است، اظهار کرد: در ساری ۲۵منطقه آسیب داریم که ۲۵نیرو برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بحث عفاف و حجاب را نباید امنیتی کرد باید نهادهای فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت کنند، افزود: برای احیای این فرهنگ در دستگاه های اجرایی و بانک ها باید به صورت چهره به چهره  تذکر لسانی داده شود.

حجت الاسلام فلاح برلزوم نظارت بر رعایت عفاف و حجاب در بانک ها تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ثمره خون شهداست نباید در ادارات و بانک ها شاهد بی حجابی باشیم.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در سواحل آتش باختیار درحال فعالیت هستند، ادامه داد: نیروهای طرح امین بعد از ۳۰سال دیر وارد مدارس شده اند که می طلبد برای ساماندهی و قوت بخشی به این طرح مسئولین به کمک حوزه های علمیه بیایند.

کد خبر 1621707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha