افتتاح پروژه عام‌المنفعه و کلنگ‌زنی سالن ورزشی در لوندویل

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، پروژه آبرسانی روستای قنبرمحله و یک واحد مسکونی مددجویی در خسرومحله لوندویل افتتاح و سالن ورزشی ۹ دی در ساحل این شهر کلنگ‌زنی شد.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی دیگر از مسئولین محلی پروژه آبرسانی روستای قنبرمحله و یک واحد مسکونی مددجویی در خسرومحله لوندویل افتتاح و سالن ورزشی ۹ دی در ساحل این شهر کلنگ‌زنی شد.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،اظهارکرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه خدمت خالصانه و بی‌منت بودند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه خدمت به مردم عبادت است و خدمت به بندگان خدا یک افتخار است، افزود: حرکت در مسیر روشن شهدای گرانقدر دولت، باید نقشه راه همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باشد که این مسیر، خط خدمت صادقانه و عزت و سرفرازی است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح آبرسانی روستای قنبرمحله سیبلی بخش لوندویل، تصریح‌کرد: ۲ میلیارد تومان برای آبرسانی به این منطقه هزینه شده است.

سرهنگ قنبری گفت: در قالب آبرسانی به روستای قنبرمحله ۴ هزار و ۵۰۰ متر لوله‌گذاری انجام و  ۳ چاه عمیق و ۳ ایستگاه پمپاژ آب راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه برای آبرسانی به روستاهای منطقه حیران و عنبران، پروژه‌هایی در دست اجراست، افزود: پروژه‌های آبرسانی به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و با مشارکت بسیج سازندگی، اداره آبفای شهرستان و همراهی مردم انجام می‌شود.

وی به بهره‌برداری از یک واحد مسکونی و تحویل به یک مددجو در روستای خسرومحله بخش لوندویل اشاره کرد و تصریح‌کرد: برای ساخت این واحد که ۴۴ متر مربع مساحت دارد، ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سرهنگ قنبری ادامه داد: واحد مسکن مددجویی به همت گروه‌های جهادی و با مشارکت شهرداری لوندویل، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیرین ساخته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به کلنگ‌زنی سالن ورزشی ۹ دی در ساحل شهر لوندویل،اظهارکرد: این سالن دارای چمن مصنوعی به مساحت ۳ هزار و ۳۵۰ متر و سالن ورزشی در مساحت ۸۵۰ متر خواهد بود.

سرهنگ قنبری با بیان‌اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری سالن ورزشی ۹ دی لوندویل، ۱۱ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است،خاطرنشان‌کرد: امیدوارم این سالن در کمترین زمان ممکن ساخته شده و تحویل مردم لوندویل شود.

کد خبر 1621942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha