گره گشایی از محرومین اصل  و معیار مهم خدمت رسانی در نظام است

رمضانی گفت: خدمت به محرومان اصل و معیار مهم خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه‌مدیران باید در این راستا پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مرتضی رمضانی- سرپرست فرمانداری شهرستان نکا در آیین افتتاح طرح ها و پروژه های دولت در شهرستان نکا اظهار کرد: خدمت به مروم به عنوان ولی نعمتان اصلی ترین وظیفه ای است که برعهده داریم و هفته دولت تبلور خدمات رسانی دولت به مردم است.

وی افزود:  حق مردم ما برخورداری از نعمت راه، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، رفاه و زندگی مطلوب و خوب است و وظیفه مدیران خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات آنها است.

سرپرست فرمانداری نکا یادآور شد: توسعه و آبادانی در بخش های مختلف حق مردم است و باید مردم و دولت با همدیگر در تعامل و همکاری باشند و بدانیم هفته دولت هفته کار و تلاش، توسعه و پیشرفت و خدمت به محرومان جامعه است. رمضانی گفت: خدمت به محرومان اصل  و معیار مهم خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه‌مدیران باید در این راستا پای کار باشند.

وی با بیان اینکه ۵۱ پروژه با اعتبار ۵۰۵ میلیارد تومان در هفته دولت نکا در سال جاری افتتاح و کلنگ زنی می شود، افزود: همه تلاش ما برای خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم و ایجاد امید در بین افراد و اقشار مختلف جامعه است و خستگی ناپذیر در این راستا فعالیت خواهیم کرد.

به گزارش شبستان، در پنجمین روز از هفته دولت، پایگاه سیار انتقال خون نکا، سایت تلفن همراه روستای بایع کلا و یک طرح اشتغال مددجویان بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 1622124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha