حجاب در آیینه عاشورا؛ موضوع فراخوان «بیست ودومین سوگواره ادبی عاشورایی» آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از انتشار فراخوان «بیست ودومین سوگواره ادبی عاشورایی» با موضوع حجاب در آیینه عاشورا در این شهرستان خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه اربعین شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) فراخوان «بیست ودومین سوگواره ادبی عاشورایی» در شهرستان آران و بیدگل منتشر شد.

  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این سوگواره در دو بخش دانش آموزی و آزاد با موضوع «حجاب در آیینه عاشورا» برگزار می شود.

قربانی ادامه داد: این سوگواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید قاسم عربیان، اداره تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، شهرداری، حوزه هنری و انجمن ادبی جوان کویر شهرستان آران و بیدگل برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل اضافه کرد: علاقه مندان شرکت در این سوگواره می توانندآثارخود را«از هر بخش حداکثر دو اثر »در قالب شعر تا حداکثر تاریخ 12شهریور به همراه مشخصات کامل صاحب اثر به دبیرخانه جشنواره به نشانی آران و بیدگل، خیابان نظام وفا،کانون فرهنگی سردار شهید قاسم عربیان و یا پیام رسان ایتا به آیدی 362110@hmارسال کنند.

قربانی ادامه داد: در پایان این فراخوان، داوری آثار انجام و با برگزاری مراسم اختتامیه، به نفرات برتر و برگزیده جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

حجاب در آیینه عاشورا؛ موضوع فراخوان «بیست ودومین سوگواره ادبی عاشورایی» آران و بیدگل

کد خبر 1622147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha