ارائه خدمات گسترده موکب جوانان بروجردی به زائران حسینی

اصالت پور گفت: امسال موکب مردمی جوانان بروجرد در شهر کربلا مستقر و خدمات گسترده ای شامل اسکان، پذیرایی، کفاشی، خیاطی و.. را به زائران حسینی ارائه می دهد.

حسین اصالت پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: امسال موکب مردمی جوانان بروجرد با همکاری یکی از مواکب عراقی در شهر کربلا دایر شده است.

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد با بیان اینکه در این موکب خدمات گسترده موکب جوانان بروجردی به زائران حسینی ارائه می شود، افزود: علاوه بر اسکان سه وعده  غذای گرم توسط این موکب برای زائران تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی از زئران از خدمات موکب مردمی جوانان بروجرد بهره مند می شوند، افزود: میان وعده شامل میوه و بستنی سنتی بروجرد از دیگر موارد تدارک دیده شده برای زائران اربعین حسینی است.

اصالت پور بیان کرد: کفاشی، خیاطی، سلمونی، خطاطی، تعمیر چرخ دستی وولیچر از دیگر بخش های جانبی و خدماتی موکب مردمی جوانان بروجرد است.

وی بیان کرد: اقامه نماز جماعت همراه با نوحه خوانی و سینه زنی در این موکب به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

ارائه خدمات گسترده موکب جوانان بروجردی به زائران حسینی

اصالت پور با بیان اینکه این موکب از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی آغاز کرده است و هدف از برپایی این موکب خدمت به زوار امام حسین (ع) در ایام اربعین است که ان شاء الله این عشق و دلدادگی مشمول عنایت خدا و اهل بیت (ع) شود.

وی اظهار کرد: این موکب مردمی در عمود ۹۷۸، مسیر نجف_ کربلا با مشارکت موکب حسینیه عبدالله الرضیع طرف عراقی از مواکب عراقی راه اندازی شده اس.

اصالت پور افزود: این موکب مردمی تا یک روز بعد از اربعین حسینی به زائران خدمت رسانی خواهد داشت.

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد اظهار کرد: تمامی هزینه های این موکب از طریق خیرین تامین می شود و به امر لباسشویی زائران حسینی می پردازد و در کنار آن پذیرایی نیز انجام می شود.

کد خبر 1622191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha