طرح توسعه نهبندان در صف تصویب نهایی هیئت دولت

قناعت گفت: در نوبت هستیم که طرح توسعه نهبندان و سربیشه در هیئت دولت تصویب نهایی شود چراکه کارهای فنی و کارشناسی آن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (7 شهریور) در مراسم گرامیداشت روز نهبندان، اظهار کرد: هفتم شهریور 1378 سالروز سفر تاریخی رهبر انقلاب به نهبندان بود که سند توسعه نهبندان مصوب شد اما برخی اقدامات با سرعت کندی انجام شد.

 استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نیاز بود طرح توسعه نهبندان مجدد بازنگری شود، افزود: در سفر ریاست جمهوری به شهرستان نهبندان، یکی از مصوبات بازنگری طرح توسعه نهبندان بود که این مهم در دستور کار معاونت اجرایی ریاست جمهوری و معاونین وزرای مربوطه قرار گرفت.

قناعت افزود: آخرین جلسه طرح توسعه نهبندان با حضور معاون اجرایی ریاست جمهوری و وزرای مربوطه برگزار شد و در نهایت پنج هزار میلیارد تومان برای این طرح مصوب شد که از لحاظ استان، وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه و معاونت اجرایی ریاست جمهوری پ کار تمام شده است.

وی با بیان اینکه در حال سیر انتقال طرح به هیئت دولت هستیم، گفت: در نوبت هستیم که در هیئت دولت این طرح تصویب نهایی شود چراکه کارهای فنی و کارشناسی آن انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: طرح توسعه نهبندان آماده است، تمام حوزه های زیرساختی در آن پیش بینی شده است و فعلا فصول مختلف آن پنج هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که هر فصل که اجرا شود برای ادامه آن آورده های مختلفی خواهد داشت.

کد خبر 1622254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha