وحدت جهان اسلام از ابعاد بین المللی حرکت بزرگ اربعین است

کنگره بزرگ اربعین مذاهب مختلف اسلامی را زیر پرچم امام حسین (ع) امام جمعه آران و بیدگل گفت: کنگره بزرگ اربعین مذاهب مختلف اسلامی را زیر پرچم امام حسین (ع) گردهم می آورد و وحدت جهان اسلام از ابعاد بین المللی این حرکت بزرگ است.

خبرگزاری شبستان_آران و بیدگل/روح اله باقری؛  حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل گفت: کنگره عظیم پیاده روی اربعین از جهاتی حتی از کنگره حج هم بالاتر و اثرگذارتر است.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: موکب های پیاده روی اربعین تماما مردمی است و نمونه این را در هیچ جای دنیا سراغ نداریم.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: کنگره بزرگ اربعین مذاهب مختلف اسلامی را زیر پرچم امام حسین (ع) گردهم می آورد و وحدت جهان اسلام از ابعاد بین المللی این حرکت بزرگ است.

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: دشمن این حرکت را نمی تواند ببینید و نشانه آن هم بایکوت شدید رسانه ای اربعین است.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: در این ایام که با امنیت کامل این کنگره عظیم را شاهد هستیم، شهدا را از یاد نبریم چرا که شهدا مسیر زیارت اربعین را برای ما هموار کردند.

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار اخیر دولت مردان با رهبر انقلاب گفت: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: یکی از حربه های دشمن برای رسیدن به این مقصود، ایجاد روحیه ناامیدی در بین جوانان است.

وی با اشاره به  خنثی سازی توطئه جدید رژیم صهیونیستی علیه صنایع دفاعی کشور گفت: اخیراً رژیم صهیونیستی در صنایع دفاعی و موشکی و هوافضای کشور به دنبال خرابکاری بود تا نقطه قوت را به ضعف تبدیل کند که به فضل خداوند این توطئه دشمن هم ناکام ماند و قدرت جمهوری اسلامی در این حوزه بیش از پیش عیان شد.

 وحدت جهان اسلام از ابعاد بین المللی حرکت بزرگ اربعین است

کد خبر 1622634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha