برگزاری نشست قرآنی و قرائت قرآن در جمع عزاداران حسینی کانون زینبیه نکا

باقری از برگزاری نشست قرآنی و قرائت قرآن در جمع هیاتی ها، عزاداران اباعبدالله حسین(ع) خبر داد و گفت: کانون فرهنگی و پایگاه بسیج مسجد زینبیه نکا با هدف توسعه قرآنی اقدام به برگزاری این نشست کردند.

محمدعلی باقری- مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران اظهار کرد: در این‌نشست قرآنی، یک صفحه از کلام الله مجید توسط قاری قرائت و پیام آسمانی وقرآنی بیان شد.

وی افزود: قرآن بعنوان الگو زندگانی انسانهاست و باید جهاد تبیین بر اساس سنت وسیره قرآنی و ائمه اطهار انجام می شود.

مدیر مسوول کانون زینبیه نکا یادآور شد: این کانون، علاوه بر برگزاری فعالیت‌های عمومی آموزش قرآن طرح تلاوت نور، در طول سال را در دیتور کار دارد.

باقری اظهار کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ترویج فعالیت‌های قرآنی، قرار گرفتن تلاوت در خدمت تأثیرگذاری بر مستمع، انس با قرآن کریم و عمل به قرآن، ترویج معارف قرآنی و حرکت به سمت فهم قرآن، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن و هم‌افزایی ظرفیت‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد از جمله اهداف فعالیت های قرآنی است.

وی افزود: جزءخوانی، مسابقات قرآنی، محافل انس با قرآن، تفسیر و آموزش روخوانی و اعتقادی این کتاب بزرگ آسمانی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون زینبیه نکا در طول سال است.

کد خبر 1622678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha