سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی نماینده طلاب و روحانیون در دیدار با رئیس جمهور

آیت‌الله رئیسی-رئیس جمهور- با علما، ائمه جمعه و جمعی از طلاب خراسان جنوبی در محل حسینیه جماران بیرجند دیدار کرد و در این جلسه سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به نمایندگی از طلاب و مبلغین استان به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی-رئیس جمهور- شامگاه (۱۵ شهریور) در آخرین برنامه سومین سفر خود به خراسان جنوبی با جمعی از علما، طلاب و ائمه جمعه استان دیدار کرد.

در آخرین ساعات حضور آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی نشست رئیس جمهور با علما، ائمه جمعه و طلاب خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان در محل حسینیه جماران شهرستان بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام علی محقی-سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- در این دیدار به نمایندگی از طلاب و مبلغین خراسان جنوبی به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است رئیس جمهور طی در روز اربعین حسینی به خراسان جنوبی سفر کرد. از جمله برنامه های آیت الله رئیسی در راستای اجرای این سفر حضور در همایش پیاده روی دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در امامزادگان باقریه بیرجند بود.

آیت الله رئیسی در این سفر یک روزه به شهرستان های فردوس و درمیان نیز سفر کرد و در جمع مردم این شهرستان ها به سخنرانی پرداخت و دیدار با نخبگان خراسان جنوبی نیز یکی دیگر از برنامه های سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی بود.

کد خبر 1623408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha