برگزاری اردوی جهادی تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه های لرستان در منطقه محروم شول آباد

رومیانی گفت: اردهای جهادی با هدف ترویج ارزش ها، خدمت به مردم و با رویکرد تقویت ارتباط اعضای تشکل با مفاهیم جهادی و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار می شود.

امیررضا رومیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لرستان و فرهنگیان خرم آباد با هدف ترویج ارزش‌های اسلامی، خدمت به مردم، بهبود شرایط زندگی جامعه و رشد مهارت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان برگزار می شود.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان ادامه داد: در این راستا با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله) از امروز به مدت یک هفته در منطقه محروم شول آباد الیگودرز اردوی جهادی  برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اهداف این اردو شامل  تقویت ارتباط اعضای تشکل با مفاهیم جهادی و آرمان های انقلاب اسلامی، افزایش مهارت‌های تخصصی دانشجویان در رشته‌های علمی و فرهنگی و ترسیم مسیر تعامل دانشجویان با جامعه و مسائل اجتماعی و فرهنگی است.

رومیانی خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی 70 جهادگر در دو گروه عمرانی که به ساخت و بازسازی مسکن و مدرسه ای در منطقه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: همچنین سه تیم‌ دامپزشکی در برگزاری کمپ‌های بهداشتی برای دام‌های نیازمند منطقه و واکسیناسیون آنها شرکت می‌کنند.

رومیانی خاطرنشان کرد: همچنین چهار تیم‌ فرهنگی با برگزاری نمایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی، و گردهمایی‌های فرهنگی و هنری به ترویج فرهنگ‌ انقلاب اسلامی و اصالت به ارزش های خانواده ایرانی-اسلامی میپردازند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار کرد: همچنین دو تیم‌ آموزشی با برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف مانند مهارت‌های کاربردی و تربیتی به افزایش دانش علمی و عملی، در منطقه می‌پردازدند.

وی ادامه داد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لرستان و فرهنگیان خرم آباد با مشارکت فعال دانشجویان به عنوان نمایندگان جوان جامعه، تلاش می‌کند تا به ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) جامه ی عمل بپوشاند.

رومیانی خاطرنشان کرد: این اردو نه تنها به ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی کمک می‌کند، بلکه به بهبود شرایط زندگی افراد نیازمند در منطقه نیز کمک خواهد کرد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان افزود: امیدواریم با استعانت از حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همچنین تکیه بر مبانی عالی اسلام ناب محمدی اینگونه مراسمات و اردوهای علمی - فرهنگی و اسلامی همواره در انقلاب اسلامی ادامه دار باشد.

کد خبر 1723740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha