برگزاری ویژه نامه ۲۸صفر رحلت حضرت محمد(ص) در کرمانشاه

حجت الاسلام عبدی گفت: بمناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) مصادف است با روز ۲۸ صفر و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم سوگواری و عزاداری در سطح استان کرمانشاه برگزار می شود.

 حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ۲۸ صفر ، گفت:همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های مذهبی اقدام به برگزاری مجالس عزاداری می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود:به مناسبت فرا رسیدن ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) ویژه‌برنامه‌های متنوعی در سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پیامبر اسلام در یازدهمین سال هجرت و در آخرین سفر حج در مکه و غدیرخم، در مدینه قبل از بیماری و بعد از آن در جمع یاران و یا در ضمن ‏سخنرانی عمومی، با صراحت و بدون هیچ ابهام، از رحلت ‏خود خبر داد. چنان که قرآن در خصوص رحلت رسول خدا (ص)، یاران ایشان را آگاه کرد.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: در سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام حسن مجتبی(ع) مراسم عزاداری و سوگواری بیست‌ و هشتم صفر روز پنجشنبه، بیست و سوم شهریورماه جاری ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع با سخنرانی حجت‌الاسلام جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص)، مداحی و ذکر مصیبت در وصف پیامبر، نماز ظهر و عصر نیز به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های سالروز شهادت امام رضا (ع) در کرمانشاه ، افزود: شنبه ۲۵ شهریور ماه جاری ساعت ۱۰ صبح همزمان با ۳۰ صفر در مسجد جامع شهر کرمانشاه با سخنرانی حجت‌الاسلام حمزه محمدی و حضور خادمیان امام ‌رضا(ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 1724013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha