برپایی ایستگاه صلواتی حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) در مشهد مقدس

مدیر مرکز افق حرم مطهر محمدهلال بن علی(ع) از برپایی ایستگاه صلواتی حرم مطهر و توزیع ۵ هزار قرص نان سنتی آیینی عباسعلی و ۸ هزار پرس حلیم در ایام شهادت علی بن موسی‌الرضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد.

حجت الاسلام علی ناصریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: هم‌زمان با ایام شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، ایستگاه صلواتی حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل در مشهد مقدس برپا شده است.

مدیر مرکز افق حرم مطهر محمدهلال بن علی(ع) افزود: این ایستگاه، نخستین موکب شهرستان آران و بیدگل در مشهد مقدس است که با نام حضرت محمد هلال بن علی (ع) برای دهمین سال پیاپی جهت ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) در خیابان نواب صفوی ابتدای شارستان شهید حججی برپا شده است.

حجت الاسلام ناصریان ادامه داد: این ایستگاه به همت آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) برپا شده و در طول شبانه‌روز به زائران حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) که برای عزاداری به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیر مرکز افق حرم مطهر محمدهلال بن علی(ع) گفت: در این ایستگاه صلواتی ۵هزار قرص نان سنتی عباسعلی همراه با چای نبات، شربت و... بین زائران حرم منور رضوی توزیع می‌شود.

ناصریان افزود: همچنین ۸ هزار پرس حلیم نذری سنتی آران و بیدگل با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در وعده صبحانه در روز شهادت امام رضا (ع) توزیع خواهد شد.

برپایی ایستگاه صلواتی حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) در مشهد مقدس

مدیر مرکز افق حرم مطهر محمدهلال بن علی(ع) ادامه داد: همچنین تعداد ۲۰ خادم افتخاری حرم مطهر حضرت محمدهلال (ع) جهت خدمت رسانی به زائران رضوی در این ایستگاه به مشهد مقدس اعزام و بسته‌های فرهنگی و تبرکی شامل شرح حال حضرت محمد هلال بن علی (ع)، بسته های متبرک حضرت محمد هلال (ع) و تصاویر آستان مقدس برای عرضه به زائران تهیه شده است.

وی معرفی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) به زائران را از دیگر اهداف این برنامه عنوان کرد و افزود: این ایستگاه صلواتی تا ۲۵ شهریور برای خدمت رسانی زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس فعال خواهد بود.

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) علاوه بر برپایی ایستگاه صلواتی در مشهد مقدس، همه‌ساله در ایام اربعین حسینی اقدام به برپایی موکب در کربلا و ضیافتخانه در مرز مهران، ایستگاه صلواتی در شهر مقدس قم در ایام رحلت حضرت معصومه(س) و ایستگاه صلواتی در ایام نوروز در مرز شلمچه می‌کند.

کد خبر 1724136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha