خدمت رسانی 30 دانشجو جهادگر تهرانی به مناطق محروم شیروان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان گفت: گروه جهادی مدرسه مفید تهران متشکل از 30 دانشجو، در این شهرستان استقرار یافتند و شاهد اقدامات خوبی برای مددجویان این نهاد هستیم.

اصغر نورمحمدیان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: گروه جهادی مدرسه مفید تهران از ۲۳ لغایت ۲۹ شهریور ماه در شهر خانلق شیروان با احداث حمام و سرویس بهداشتی برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره ) خدمت رسانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تیم متشکل از 30 نفر از برادران دانشجو هستند که تمام هزینه های احداث از محل کمک های مردمی که خود جمع آوری کرده اند، انجام می شود.

نورمحمدیان عنوان کرد: این پنجمین مرحله از حضور و فعالیت گروه جهادی مفید تهران است و فقط در این مرحله دو میلیارد کمک نقدی از سوی آنان انجام شده و تا پایان حضور آنان در شهرستان پیش بینی می شود 10 باب حمام و سرویس بهداشتی احداث شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ع) شهرستان شیروان بیان کرد: دبیرستان مفید همچون مدارس خاص دیگر (مانند دبیرستان علوی) در شرایط دشوار فرهنگی برای ارائه خدمات آموزشی با تأکید بر آموزه‌های دینی اسلامی بنیان نهاده شده است.

نورمحمدیان اضافه کرد: دبیرستان مفید از پیشگامان برگزاری اردوهای جهادی از سال 59 با شرکت دانش‌آموزان، معلمان، کارکنان و دیگر علاقمندان محلی در سفر به مناطق محروم است که تلاش شرکت‌کنندگان برای کمک به مردم روستاها در ساختن یا نوسازی خانه‌ها، مساجد و مدارس، محوطه سازی، تدریس دانش آموزان روستایی، جمع‌آوری و رساندن کمک‌های مالی و پزشکی و مانند آن در مناطق محروم و دورافتاده است.

وی بیان کرد: اینک هزار و ۵۳۰ دانش آموز و ۸۷ دانشجو تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند.

 

کد خبر 1724437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha