انتخابات انجمن‌های هنری چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

فرجی گفت: نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات هیئت مدیره انجمن‌های هنری استان انجام شده است و به‌زودی تاریخ برگزاری این انتخابات اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی در نشست شورای مدیران این اداره کل افزود: مقدمات برگزاری انتخابات انجمن‌های هنرهای تجسمی، موسیقی و هنرهای نمایشی در استان در حال پیگیری است و تاکنون نزدیک به ۲۰ نفر برای عضویت در هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی و موسیقی نام‌نویسی و مراحل تایید صلاحیت را سپری کرده‌اند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مرحله بعدی فرآیند انتخابات انجمن‌های هنری، فهرست اسامی افراد واجد شرایط برای اخذ رای از شهرستان‌های مختلف دریافت و بررسی می‌شود، تصریح کرد: برای انتخابات انجمن موسیقی چهارمحال و بختیاری نزدیک به ۳۰۰ هنرمند استانی شناسایی شدند.
فرجی در ادامه با اشاره به اعلام فراخوان سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اظهار داشت: اطلاع‌رسانی این جشنواره در تمامی شهرستان‌ها دنبال می‌شود تا با توجه به ظرفیت‌های موسیقی استان، نمایندگانی از چهارمحال و بختیاری در این دوره از جشنواره حضور پیدا کنند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به میزبانی استان از تعدادی از رویدادهای ملی بخش فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۲ گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت خانه مبنی بر تمرکززدایی از پایتخت و بسط عدالت فرهنگی پس از ۲۱ سال، بخشی از بیست و یکمین دوره از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی ۶ تا ۹ مهر به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
وی درباره دیگر رویدادهای هنری که به تا پایان فصل پاییز در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود، یادآور شد: هفته فرهنگ و هنر، جشنواره تئاتر و جشنواره فیلم کوتاه از جمله این رویدادها است.
فرجی با بیان اینکه پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دبیری سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی را بر عهده دارد، افزود: گروه‌های مختلف نمایشی فعالیت خود را برای حضور در این دوره از جشنواره آغاز کرده‌اند و به‌زودی برنامه اجرای عمومی آثار اطلاع‌رسانی می‌شود.
کد خبر 1724644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha