ثبت نام 478 داوطلب از خراسان جنوبی برای چهار کرسی مجلس

طالبی با بیان اینکه تاکنون 478 نفر پیش ثبت نام خود را برای انتخابات به صورت الکترونیکی انجام دادند، گفت: از این تعداد 426 نفر آقا و 52 نفر خانم هستند.

به گزارش خبرنگار خراسان جنوبی از خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی امروز(28 شهریور) در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها برای برگزاری پرشور و باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: در حوزه افزایش مشارکت مردم در انتخابات، در فرمانداری ها و بخشداری های استان اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.

وی تبیین خدمات دولت با استفاده از همه ظرفیت ها و فرصت ها در راستای امیدآفرینی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد شور و نشاط در انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خردادماه خود بر روی دو نکته مهم تقویت ایمان و امید در مردم تاکید داشتند که این مهم نیز در دستور کار مدیران با انعکاس درست خدمات دولت قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر تبیین موضوع انتخابات و اهمیت مشارکت مردم و تاثیر آن بر آینده کشور و بسترسازی برای حضور حداکثری مردم توسط مدیران و رسانه ها تاکید کرد و ادامه داد: آمادگی کامل استان در همه بخش ها برای انجام فرایند انتخابات وجود دارد و برنامه ها برابر با برنامه تعیین شده در حال انجام است.

طالبی با اشاره به آمادگی کامل فرمانداری ها و بخشداری های استان برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در استان، افزود: در همین راستا 87 نقطه فاقد آنتن دهی تلفن همراه در استان شناسایی شده و با حوزه زیرساخت ارتباطات در استان هماهنگ شده که آنتن دهی موبایل در این مناطق برقرار شود.

وی اظهارداشت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سال 1401 با همکاری اپراتورهای همراه 34 سایت جدید تلفن همراه در استان احداث کرد و 72 سایت جدید را نیز ارتقاء دادند و مابقی هم تقویت خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: شناسایی 57 مکان و روستای صعب العبور از دیگر اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

طالبی با اشاره به اینکه روسای کمیته های هفتگانه انتخابات تعیین و احکام آنها صادر شده است، افزود: تعیین مسئول آموزش انتخابات، برگزاری نشست های آسیب شناسی انتخابات، صدور احکام اعضای هیات نظارت بر انتخابات و ... از دیگر برنامه های صورت گرفته برای انتخابات است.

وی با بیان اینکه تاکنون 478 نفر پیش ثبت نام خود را برای انتخابات به صورت الکترونیکی انجام دادند، افزود: از این تعداد 426 نفر آقا و 52 نفر خانم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد 194 نفر برای حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، 141 نفر برای حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه، 92 نفر برای قاینات و زیرکوه و تعداد 51 نفر هم برای نهبندان و سربیشه ثبت نام کردند، گفت: برای هر کرسی مجلس 120 نفر متقاضی و داوطلب از خراسان جنوبی ثبت نام کردند.

کد خبر 1724721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha