پلیس با جدیت در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان مجاهدانه تلاش می‌کند

اعظمی گفت: پلیس با جدیت در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان مجاهدانه تلاش می‌کند، که در روزهای گذشته از نزدیک ماموریت‌های پلیس آگاهی در برخورد با باندهای سارقان و مالخران، کشف و شناسایی اموال شکات و دستگیری چندین باند سرقت که در نقاط مختلف کشور و استان‌های دیگر متواری گردیده، شاهد بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، رضا اعظمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان در جلسه طرح جامع پیشگیری از سرقت در سنندج با بیان اینکه سرقت امنیت روانی شهروندان را به خطر می‌اندازد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در مجموعه انتظامی استان در برخورد با سارقان صورت گرفته است که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

اعظمی افزود: پلیس با جدیت در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان مجاهدانه تلاش می‌کند، که در روزهای گذشته از نزدیک ماموریت‌های پلیس آگاهی در برخورد با باندهای سارقان و مالخران، کشف و شناسایی اموال شکات و دستگیری چندین باند سرقت که در نقاط مختلف کشور و استان‌های دیگر متواری گردیده، شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس در برخورد با سارقان در راستای تامین امنیت روانی شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان با مدیریت خوب سردار علی آزادی مقتدرانه تلاش و کوشش می‌کند.

اعظمی افزود: همراهی و هماهنگی کلیه دستگاه‌ها نقش بسزایی در پیشگیری از جرایم به ویژه جرم سرقت دارد که می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز در این موضوع مهم تلاش کنند.

کد خبر 1724772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha