بسته‌های نوشت افزار ایرانی اسلامی به فرزندان مددجویان زندان‌های گلستان اهدا شد

در آستانه‌ شروع سال تحصیلی جدید، به همت اداره کل زندان‌ها و مشارکت کانون پرورش فکری و همکاری انجمن حمایت از زندانیان گلستان و مجمع خیرین، بسته‌های نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به فرزندان خانواده های زندانیان استان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، الهه غیناقی امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریور) در جشن «احسانِ مهر» با بیان اینکه فرزندان زندانیان، نیازمند توجه بیشتری هستند، گفت: طبق سفارش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خدمات کانون باید در اختیار تمامی کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: بر همین اساس و براساس وظایفی که کانون پرورش فکری برعهده دارد، هر کسی که به هر دلیلی در زندان به سر می‌برد موظف است خدمات خود را برای خانواده و خصوص فرزندان آنها افزایش دهد.

وی ادامه داد: سطح آسیب‌پذیری خانواده های در جریان این مشکلات بیشتر است و با این اقدام می‌توان از برخی از مشکلات آنها جلوگیری کرد.

 حجت الاسلام سیدطالب فهیم علوی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های گلستان نیز در این مراسم گفت: بخشی از این بسته‌ها با استفاده از کمک خیرین جمع آوری شده و به این امر خدا پسندانه اختصاص یافته است.

وی افزود: تا قبل از آغاز سال تحصیلی، بسته های لوازم التحریر در اختیار خانواده های زندانیان نیازمند قرار می گیرد تا خانواده‌ها در خصوص شروع تحصیل فرزندان خود دغدغه ای نداشته باشند.

کد خبر 1725011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha