مشکلات مناطق سیل‌زده  به صورت ملی پیگیری می‌شود

وحیدی از جبران خسارت مناطق سیل‌زده غرب گیلان خبر داد و گفت: مشکلات و چالش‌های مناطق سیل‌زده غرب استان گیلان به صورت ملی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، احمد وحیدی امروز(پنجشنبه، ۳۰ شهریور) در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: بارش بی‌سابقه باران در غرب استان گیلان به ویژه آستارا خسارتی برجای گذاشت و مشکلاتی را برای مردم به دنبال داشت.

وزیر کشور با بیان‌اینکه حل زود هنگام مشکلات مناطق سیل‌زده استان گیلان مورد تاکید رئیس جمهور بود، افزود: حل مشکلات و چالش‌ها بر ما تکلیف و وظیفه است.

وی به بازدید خود از مناطق سیل‌زده شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: از نزدیک مشکلات، چالش‌ها و نیازهای مناطق سیل‌زده را مورد بررسی قرار دادم.

وحیدی به تلاش‌های صورت گرفته مدیران استانی و شهرستانی در حل مشکلات مناطق سیل‌زده اشاره و ادامه داد: خسارت مناطق سیل‌زده غرب گیلان جبران می‌شود.

وزیر کشور تصریح‌کرد: حل مشکلات و چالش‌های مناطق سیل‌زده غرب گیلان به صورت ملی هم پیگیری و دنبال می‌شود.

وی بر سرعت بخشی در حل مشکلات مناطق‌ سیل‌زده شهرستان آستارا تاکید کرد و گفت: پل تخریب شده سیبلی در محور آستارا به تالش بزودی احداث می‌شود.

وحیدی خاطرنشان‌کرد: پس از ارزیابی خسارات وارد شده به منازل مسکونی، مغازه‌ها و باغات کشاورزی مناطق سیل‌زده گیلان، جبران خسارت می‌شود.

کد خبر 1725152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha