رژه نیروهای مسلح در اراک برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی با حضور مسئولان کشوری و استانی، مقامات نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم، در اراک برگزار شد.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، امروز جمعه (۳۱ شهریور) در آیین رژه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در اراک برگزارشد، گفت: در تاریخ ۴۴ ساله انقلاب آیه‌های قرآن تفسیر شد و این را همه افرادی که انصاف و بصیرت داشته باشند به خوبی می بینند و درک می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به افتخار آفرینی‌ها ایران اسلامی و موفقیت های چشمگیری این ملت در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: همه این ها به برکت خون شهدا، ایثار و از خودگذشتگی ملتی آگاه و همیشه در صحنه و رهبری بزرگ مردی انقلابی است.

وی با اشاره به رژه نیروهای مسلح ادامه داد: امروز در شرایطی گرد هم آمدیم تا بار دیگر قدردان حماسه‌های فرزندان دلیر امت اسلامی و شاهد اقتدار و قدرت نظامی کشور باشیم.

این مقام مسئول به جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هیچ گاه بیکار ننشسته اند و در طول سال های بعد از انقلاب همواره در صدد توطئه افکنی و بهره گیری از روش های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب بودند و امروز نیز جنگ ترکیبی را آغاز کرده اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بیان کرد: این دوران به عنوان یک نماد در ۴۴ ساله انقلاب می‌درخشد و ملت ایران قدر دان رشادت ها و از خودگذشتگی بزرگ مردان ایران در آن دوران هستند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه در دوران انقلاب و دفاع مقدس تمامی جهان بر علیه ملت ایران و حکمرانی جدید که توسط امام راحل پایه گذاری شده بود، دست به دست هم دادند و به دشمنی و کینه با این ملت پرداختند، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آگاهی و هوشیاری و اتحاد ملی و ایثار و از خودگذشتگی رزمندان دلیر ایرانی راه سعادت را به بشر نشان داد.

وی با بیان اینکه در آن دوران انقلاب اسلامی در همه مولفه‌های مادی در جنگ ترکیبی دشمن در شرایط نابرابر قرار داشت، افزود: ملت ایران با عمل صالح خود و با نیت خالص و تقوای در عمل وارد میدان شد و به پیروزی که حق بندگان خوب خدا است رسید.

این مقام ارشد استان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع وطن بیان کرد: شهید سلیمانی بزرگ مرد ایرانی بود که دشمنان از وجود و فعالیت ایشان می ترسید و ایشان را به شهادت رساند.

سردار کریمی با بیان اینکه دشمنان با ترور ها و توطئه های خود بر علیه ملت ایران اوج ضعف و ناتوانی خود را نشان دادند، ادامه داد: در شهادت شهید سلیمانی دیدیم که یک دنیا ایشان را تحسین کردند و دشمن را مزمت کردند این چیزی نبود جز اینکه محبت سرباز جمهوری اسلامی که در قلوب ملت جا داشت.

اوی با تاکید بر اینکه امروز شاهد زوال دشمن در همه عرصه‌ها هستیم، اظهار کرد: اقداماتی که دشمن انجام داد هر کدام به تنهایی می‌توانست امتی را از پای درآورد اما امروز جشن پیروزی را در سراسر کشور از جمله استان حضرت امام (ره) به پا کردیم و یاد همه شهدا و ایثارگری‌های آنها را گرامی می‌داریم.

کد خبر 1725221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha