خانواده اصلی ترین باز تولیدکننده سبک زندگی است

زنگانه گفت: خانواده اصلی ترین باز تولیدکننده سبک زندگی است که با همکاری مدرسه به تربیت صحیح نسل های جوان جامعه کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (شنبه ۱ مهر) در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در آق‌قلا با اشاره به هدفگذاری خانواده در جنگ ترکیبی دشمن، گفت: خانواده اصلی ترین باز تولیدکننده سبک زندگی است که با همکاری مدرسه به تربیت صحیح نسل های جوان جامعه کمک می کند.

استاندار گلستان، اتحاد را لازمه رشد و تقویت جامعه دانست و افزود: این مسئله باعث ارتقای هرچه بیشتر و سرعت بخشیدن به پیشرفت جامعه می شود.

وی ادامه داد: داشتن چشم اندازی با افق روشن و برنامه ریزی درست در کنار اتحاد و همدلی رمز پیروزی و موفقیت در همه مراحل زندگی و جامعه است.

زنگانه با بیان اینکه استان گلستان در راستای اجرای کامل دولت الکترونیک و تسهیل امور مردم در حوزه فناوری اطلاعات با شعار «گلستان سرزمین هوشمند» قدم های مناسبی برداشته است، گفت: تمام شهرهای استان با هزینه ۸۳۵ میلیارد تومانی به شبکه فیبر نوری متصل شده اند.

وی، حرکت با برنامه ریزی درست و با مشارکت جوانان و نخبگان را منجر به بن بست شکنی در انجام امور و پیشرفت استان بیان کرد و افزود: نمونه آن را می توان در به نتیجه رساندن پروژه های پتروشیمی گلستان و طرح گردشگری آشوراده مشاهده کرد.

کد خبر 1725385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha