۱۱ مهرماه آغاز جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر در لرستان

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر به میزبانی استان لرستان در ۱۱ مهرماه جاری برگزاری می شود، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۳ مهرماه در قلعه فلک الافلاک خرم آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۳ مهر)، درجلسه هماهنگی جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر که با حضور معاونت عمرانی استانداری استان و مدیران دستگاه های اجرایی لرستان برگزار شد، اظهارداشت: همدلی، همکاری و هماهنگی در هر عرصه ای رمز موقیت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر اشاره کرد و افزود: این جشنواره برای اولین بار در ایران و برای اولین بار نیز به میزبانی استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی نوای مهر با محوریت به نمایش گذاشتن تمام موسیقی های دنیا در عرصه مقاومت همچون( موسیقی محلی دایه دایه وقت جنگه)، خاطرنشان کرد: ۱۱۴ اثر از کل کشورهای دنیا و داخل کشور به دبیرخانه ارسل شده و داوری شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: گام اول د برگزاری این جشنواره بین المللی معرفی استان لرستان بوده و در این راستا بخشی از برنامه ها در مکان ها گردشگری همچون قلعه فلک الافلاک پل شکسته و منار آجری برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور ۵۰۰ مهمان داخلی و خارجی در برگزاری این جشنواره گفت: بحث اسکان مهمانان داخلی و خارجی، بحث خدمات و بهره مندی از نیروی خدماتی ادارات، بحث برق اضطراری، تبلیغات و فضاسازی لازم در شهر، همکاری راهنمایی و رانندگی در بحث جابجایی مهمانان و دیگر امکانات لازم برای برگزاری جشنواره نیازمند همکاری همه دستگاه ها می باشد.

حجت الاسلام هاشمی برپایی نمایشگاه صنایع دستی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره در قلعه فلک الافلاک فرصتی برای معرفی استان و شهر خرم آباد و به نمایش گذاشتن فرهنگ اصیل استان لرستان است.

کد خبر 1725546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha