با روحیه و حرکت جهادی از مشکلات عبور می‌کنیم

زمانی‌اصل، گفت: ما باید گذری به دوران دفاع مقدس بزنیم و با روحیه و حرکت جهادی از پیج و خم مشکلات به ویژه تحریم‌های ظالمانه دشمن عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، یوسف زمانی‌اصل، در جمع خبرنگاران، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان حیات نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

سرپرست فرمانداری اندیمشک، افزود: جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ شروع شد و در آن دوران ما نیروی منسجم نداشتیم با دست خالی به پیشواز جنگ با تمام قدرت‌های دنیا رفتیم اما با فراخوان که امام خمینی (ره) در آن زمان دادند، رزمندگان داوطلب به میدان آمدند و آغاز پیروزی‌های هشت ساله دفاع مقدس را رقم زدند.

وی اذعان کرد: ایمان و اعتقاد ما باعث سربلندی در جنگ شد و اگر ایمان و اعتقاد وجود نداشت، مشخص نبود ما دچار چه مشکلاتی می‌شدیم.

زمانی‌اصل، تصریح کرد: آن چیزی که امروز پیش‌ترین نیاز ما است، آن الگوی که در دفاع مقدس پیاده کردیم و سرلوحه ما بود باز هم جهت گذر از تحریم‌ها آن الگو یعنی ایمان و اعتقاد سر لوحه کار خود قرار دهیم.

وی عنوان کرد: ما باید گذری به دوران دفاع مقدس بزنیم و با روحیه و حرکت جهادی از پیج و خم مشکلات به ویژه تحریم‌های ظالمانه دشمن عبور کنیم.

کد خبر 1725692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha