استان گستان نماد اصلی وحدت اقوام و مذاهب در کشور/ خدمت رسانی به مردم یک پنجره فرصت است

سردار زهرایی گفت: استان گستان به عنوان یکی از نمادهای اصلی وحدت اقوام و مذاهب در کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار محمد زهرایی امروز (چهارشنبه ۵ مهر) در آیین افتتاحیه مجتمع آبرسانی پیرواش شهرستان آق قلا در استان گلستان با اشاره به وحدت اقوام در این استان، گفت: استان گستان به عنوان یکی از نمادهای اصلی وحدت اقوام و مذاهب در کشور محسوب می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: دشمنان از وحدت و یکپارچگی مردم استان گلستان هراسان هستند و نمی توانند در این منطقه تفرقه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به مردم از سوی بسیج سازندگی یک پنجره فرصت است و خدمت کردن فصل مشترک همه اقوام و مذاهب بهش مار می رود.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی با خدمت رسانی شبانه روزی در سیل چهار سال گذشته شهرستان آق قلا، جلوه هایی از دفاع مقدس را در این جهاد مقدس به نمایش گذاشتند.

گفتنی است، مراسم افتتاح متمرکز ۲۶۲ پروژه محرومیت زدایی و پروژه آبرسانی به ۵ روستای مجتمع پیرواش از توابع شهرستان آق قلا امروز با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمعی از مسئولان و مردم این منطقه برگزار شد.

از ابتدای سال تاکنون برای اجرای این ۲۶۲ پروژه ۱۶۸ میلیارد تومان و برای پروژه آبرسانی پیرواش نیز سه میلیارد تومان از سوی بسیج سازندگی سپاه نینوا هزینه شده است.

کد خبر 1725893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha