نمایش وحدت واقعی همه اقوام و مذاهب در دوران دفاع مقدس/ ایجاد تفرقه یکی از نقشه های شوم دشمن برای ضربه زدن به نظام است

ایجاد تفرقه و انشقاق قومی مذهبی را یکی از اصلی ترین نقشه های شوم دشمن برای ضربه زدن به نظام بیان کرد و گفت: دشمنان به دلیل نداشتن شناخت کافی از ملت ایران اسلامی خطای محاسباتی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار حسین معروفی امروز (پنجشنبه ۶ مهر) در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس گفت: هفته وحدت مرکز ثقل جهان اسلام و ایران اسلامی است که با تدبیر و دور اندیشی امام راحل برای وحدت جهان اسلام، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سه مولفه ایمان واقعی به خداوند، وحدت واقعی و حقیقی و مدیریت صحیح اسلامی منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد، افزود: اتکا به همین مسئله نیز پیروزی های جبهه مقاومت را در پی داشته است.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، وحدت واقعی همه اقوام و مذاهب در جنگ نابرابر و تمام عیاری جهان علیه جمهوری اسلامی ایران مشاهده شد.

معروفی با اشاره به اینکه نتیجه وحدت تولید قدرت است، افزود: در صورت متحد نبودن امنیتی وجود ندارد و سبب آسیب دیدن  زندگی، اقتصاد، معیشت و آسایش مردم خواهد شد.

وی، ایجاد تفرقه و انشقاق قومی مذهبی را یکی از اصلی ترین نقشه های شوم دشمن برای ضربه زدن به نظام بیان کرد و گفت: دشمنان به دلیل نداشتن شناخت کافی از ملت ایران اسلامی خطای محاسباتی کرده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شهادت ۴۰۰ شهید اهل سنت گلستان در دوران دفاع مقدس، افزود: این مسئله نشان دهنده عشق و علاقه برادران اهل سنت و سند افتخار اقوام و مذاهب استان گلستان است.

وی اظهارداشت: مردم استان گلستان با مسالمت و برادری در کنار هم زندگی می کنند و استان گلستان در سطح کشور نماد وحدت اقوام و مذاهب است.

معروفی، یکی از حماقت های بزرگ دشمن را به شهادت رساندن سپهبد شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: دشمنان با خاموش کردن قلب شهید سلیمانی به دنبال خاموشی قلب تپنده مقاومت بودند اما نمی دانستند با خاموش کردن یک قلب، ۸۰ میلیون قلب به قلب تپنده مقاومت اضافه شده است.

وی ادامه داد: ملت هوشمند ایران در زمان تهدید و فتنه دشمنان پرشور به صحنه می آید و حماسه ای خلق می کند.

کد خبر 1726083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha