خادمیاران رضوی آران و بیدگل ۵ هزار و ۵۰۰ دست پوشاک به نیازمندان اندیکا اهدا کردند

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از تهیه ۵ هزار و ۵۰۰ دست پوشاک توسط خادمیاران رضوی آران و بیدگل و توزیع در مناطق محروم شهرستان اندیکای خوزستان خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پویش جمع آوری لباس و پوشاک قابل استفاده برای نیازمندان، به همت خادمیاران و یاوران رضوی و همکاری موسسه خیریه یتیم مجتبی(ع) در شهرستان آران وبیدگل اجرا شد.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: در مرحله اول اجرای این طرح، تعداد ۶ هزار و ۵۶۰ دست انواع لباس و پوشاک به همراه تعدادی کیف و کفش جمع آوری و پس از جداسازی و شسست و شو، جهت تحویل به نیازمندان بسته بندی شد.

آذرباد ادامه داد: از مجموع لباس های جمع آوری شده، تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ دست انواع لباس قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان؛ توسط یکی از گروه های جهادی برای مناطق روستایی محروم در منطقه اندیکا خوزستان ارسال و با حفظ کرامت انسانی بین مردم نیازمند توزیع شد.

خادمیاران رضوی آران و بیدگل ۵ هزار و ۵۰۰ دست پوشاک به نیازمندان اندیکا اهدا کردند

مسئول کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: تعداد ۱۰۰ دست لباس جمع آوری شده هم شستشو و بسته بندی و در بین نیازمندان در مناطق محروم شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

آذرباد تصریح کرد: دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل با مشارکت گروه های جهادی مردمی آمادگی دارد لباس و لوازم غیر قابل استفاده خانواده ها را جمع آوری و پس از جداسازی با حفظ منزلت و عزت تحویل خانواده های نیازمند در شهرستان و مناطق محروم کشور نماید.

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است.

دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در دو عرصه عمومی و عرصه تخصصی با سه موضوع بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت و کانون خبر و فضای مجازی به ارائه خدمت می پردازد و ۱۶۳ خادمیار و ۳۲ یاور رسمی رضوی در ۱۴ کانون خدمت رضوی این شهرستان فعالیت می کنند.

روح اله باقری

خادمیاران رضوی آران و بیدگل ۵ هزار و ۵۰۰ دست پوشاک به نیازمندان اندیکا اهدا کردند

کد خبر 1726389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha