شعار شهید پناهی فرد پاسداری از حریم ولایت است

سردار رضایی با بیان اینکه شهید پناهی فرد همه اوصاف یک مجاهد را داشت ومجاهد فی سبیل الله بود، گفت: شهید پناهی فرد فدای امنیت شد و شعار این شهید پاسداری از حریم ولایت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار قاسم رضایی، امروز(۹مهرماه) در مراسم تشییع پیکر مطهر سعید پناهی فر، در شهرستان کوهدشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: صحنه ای که امروز در استان لرستان قهرمان و کوهدشت شهید پرور مشاهده می کنیم یادآور حضور مردم در سال های۵۷ و ۵۸، مدیریت و پشتیبانی از دوران دفاع مقدس وانقلاب است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه تابلوی این استان مدافع، حافظ و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است، افزود: استان لرستان اگر امروز سرمایه بزرگ و معنوی ۶۵۵۵ شهید را در خود جای داده یعنی انقلاب، نهضت و راه سیدالشهدا و راه امام راحل زنده است و همگی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.

شهرستان کوهدشت در دوران دفاع مقدس خط شکن بود و امروز حافظ دستاورد دفاع مقدس است

وی با بیان اینکه شهید پناهی فر نمادی از این اقدام است و حضور این جمعیت را وقتی مشاهده می کنی جز عبادت چیزی نمی بین، گفت: شهرستان کوهدشت ۴۵۱ شهید دارد و در دوران دفاع مقدس خط شکن بود امروز حافظ این دستاورد و امنیت است.

شهید پناهی فرد فدای امنیت و آرامش مردم شد

سردار رضایی با بیان اینکه این شهید فدای امنیت و آرامش مردم شده است و در همان مسیری که ۸ سال در مقابل دشمنان از آن پاسداری شد، امروز در مقابل مزدوران دشمن ایستاد، عنوان کرد: دفاع مقدس استمرار دارد.

وی با اشاره به اینکه شهادت شهید پناهی فر با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت مقارن شده است، اظهارکرد: این حلقه وصل این مناسبت ها است و نشان می دهد که روحیه انقلابی زنده است.

سردار رضایی با بیان اینکه شهید پناهی فر جز امنیت و آرامش کشور چیزی نمی دید، شجاع، نترس و بصیر بود، گفت: خصوصیات این شهید والامقام همان خصوصیات رزمندگان دفاع مقدس است و نمادی از همان دوران است.

وی در ادامه با بیان اینکه حمایت، یاوری و پشتیبانی همسر شهید ستودنی است، گفت: شهید پناهی فر همه اوصاف یک مجاهد را داشت و یک مجاهد فی سبیل الله بود، به فرمایش سردار دلها شهید پناهی فر شهید بود که شهید شد.

سردار رضایی با بیان اینکه شعار شهید پناهی فر «من یک انقلابی ام» می باشد، عنوان کرد:  این شعار مجموعه مقدس انتظامی بوده و پیام این شهید وحدت، لبیک یا خامنه ای و پاسداری از حریم ولایت است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر ادامه راه شهدا، گفت: راه شهید در گرامیداشت ارزش ها و احکام الهی است.

کد خبر 1726484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha